Svangerskapspenger

Ja, jeg har forklart sjefen hvordan jeg har d når jeg er på jobb, men virker som hun ikke helt skjønner eller så forstår hun ikke min frykt.
Har sendt en mail t jordmor da det er over 14 dager til jeg skal til henne.. er veldig spent på hva utfallet blir til syvende og sist. :)
Lykke til videre m skole og svangerskapet:D

Har levert søknad nå og forventet behandlingstid er 6 uker. Nav ville ha mer detaljer ang hva jobboppgaver er, så arbeidsgiver skal skrive og sende inn i mårra. Fikk en ekkel følelse av at nav vil avslå søknad til tross for at jeg har mitt på det rene med dokumentasjon fra jordmor og jobb.... Men horribel behandlingstid:-/ jeg er fast ansatt på heltid. Håper det ordner seg for deg som er i en litt annen situasjon - aldri godt å bekymre seg over jobb og økonomi, spesielt ikke som gravid.

Sniker fra august forumet. Jeg har også sendt inn søknad om svangerskapspenger, og synes at 6 ukers behandlingstid er altfor lenge! Dessuten føler jeg at nav bruker lang tid på ting, for så å sende svar tilbake om at de mangler papirer på et eller annet, og så bruke ny lang tid før de gir svar tilbake. Mulig jeg tar feil, men synes uansett at nav er trege, skulle gjerne hatt svar i går! :p

Da jeg søkte om svangerskapspenger forrige svangerskap gikk jeg til jordmor og fikk hun til å skrive søknaden, deretter skrev arbeidsgiver under og så gikk jeg til tjenestekontoret og fjernet vakter. Ventet ikke på svar fra NAV. Skal gjøre det samme denne gangen, etter OUL om to uker.

Vi har hatt møte med en jm som reiser rundt til bedrifter. Har en fysisk tung jobb og sliter en del med bekkenet. Ingen mulighet for eks kortere dager. Hun har fått ordnet meg inn på sv.skapspenger. hun var usikker på om der gikk pga liten stilling. Har bare 37% men jobber 100%. Jobber 3-4 dager i uka nå. Gapet mellom det og 100% blir gjennomsnitsberegnet og utbetalt

Back
Topp