Hvorfor føles det som et nederlag? Svangerskapspenger med tilråding om max 50% jobb..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er det "mye styr" å søke om det? Hva betyr det egentlig sånn sett opp mot sykmelding?
Nederlag er det ikke!!! Klarer man ikke så klarer man ikke! Ta vare på deg selv og prøv heller å nyte den ekstra tiden du har og det overskuddet du klarer å få![]()
![]()
Jeg gikk ifra sykemelding og over til 50%tilrettelegging og fikk svangerskapspenger ifra uke 15. Jordmor skreiv på ett tilrettelggingsark jeg måtte ta med til arb.giver der de måtte krysse av om det var mulig med tilrettelegging, leverte skjemaet på nav å hadde pengene 1 uke etterså for meg har det ikke vært mye styr med den delen. Men, hvis de som sitter å godkjenner papirene ikke ser på det som gode nok grunner for tilretteleggeing og sv.penger kan de gi avslag, å da blir det mere styr med å få det gjennom..
Sykepenger fra NAV kan ytes i inntil 250 dager (50 uker). husker ikke hvor lang periode dette gjelder, så pga di rettighetene er det vel mest gunstig med sv.penger![]()
Min jordmor ville også ha gravide på svangerskapspenger fordi hun ville ha oss ut at vanlig sykemeldingsstatistikk...