Svangerskapspenger

Hei! Jeg tror det er som du sier. Min jordmmor ønsker at jeg snart går over til svangerskapspenger. Dette fordi jeg ikke er syk, som om jeg hadde hatt bekkenløsning f.eks, men fordi jeg har en stressende jobb, og jeg fødte prematurt sist. Sv.skapspenger er vel for de som har en jobb som KAN være farlig for barnet, som du sier..

du må lese på nav.no,under familie,står ganske mye der om svangerskaps penger :)

dersom lege el jordmor mener at det må tilrettelegging til for å unngå at barnet blir skadet og ikke kjolen kan tilrettelegge så har du rett på svangerskapspenger, er mange jobber du kan få det i...

Jeg er sykemeldt no menst jeg venter på å få i orden svangerskap penger. Jobber som flyvertine. Men som dem sier så står det mye på nav, å er du u siker snakk med legen din, dem å vet utrolig mye :))

Jg er hjemme 1 dag pr uke nå, og får sv.skaps penger. har ikke en jobb som utgjør risiko for barnet, men kan ikke jobbe den dagen for da er vi på tur hele dagen, og jeg har bekkenløsning.

Legen min forklart det som at det var en egen ordning alle gravide kunne få, så de ikke brukte av sykemeldings året sitt.

Back
Topp