Svangerskapspenger

Sindi_82

Glad i forumet
Noen som har fått det? Hvilken jobb hadde dere da?

Jeg jobber i friluftsbarnehage (50%)med høyt tempo  med mange barn og ganske fysiske harde dager, jeg håper å kunne jobbe så lenge som mulig. Jeg går også på aap og har derfor ingen rett på sykepenger, så jeg blir rett og slett nødt til å prøve å jobbe så lenge som mulig. Jeg træla fælt med bekkenløsning i forrige svangerskap, og ble sykmeldt for da hadde jeg rett på d. Blir vel aap på meg da, og det er jo så lite per mnd! [8D]

Hadde det i begge svangerskap [:)]

Jobber som restaurant kokk!

Men nr 1 var eg 4 måneder på vei når eg begynte på svangerskapspenger og med nr 2 var eg 3 måneder på vei [:)]

Fikk det i begge svangerskapene,den gang jobbet jeg med renhold.
Begynte på det ca i 4. mnd begge gangene[:)]

ORIGINAL: Krristy

Men nr 1 var eg 4 måneder på vei når eg begynte på svangerskapspenger og med nr 2 var eg 3 måneder på vei [:)]

Ok, jeg trodde man fikk det bare om man jobbet med farlige gasser osv og typiske mannfolkjobber, men er vel høyt tempo som kokk tenker jeg!

ORIGINAL: Sindi_82

ORIGINAL: Krristy

Ok, jeg trodde man fikk det bare om man jobbet med farlige gasser osv og typiske mannfolkjobber, men er vel høyt tempo som kokk tenker jeg!

Får det også ved stressrelatert jobb [:)]
Har hatt mye kynnere i begge svangerskap så det var fare for tidlig fødsel begge gangene derfor fikk jeg ikke lov å jobbe [:)]
Førstemann ble faktisk prematur

Dytter litt jeg[;)]

Back
Topp