SVANGERSKAPSPENGER!!!

Maja87

Glad i forumet
Noen som går på dette her?
Jeg var sykemeldt frem til 20.10.10, og etter det gikk jeg rett på svangerskapspenger. Jordmor fylte ut skjemaet 13.10.10 og arbeidsgiver skrev under skjemaet 14.10.10, og jeg sendte det inn 15.10.10 til Nav. Jordmor sa bare at jeg skulle sende inn skjemaet, ikke noe annet. Så jeg gjorde det. De har jo konto nr mitt fra før siden jeg har vært sykemeldt?!
Og jeg får ikke lønn fra jobb når jeg går på svangerskapspenger, så jeg må få alt fra Nav...hva har dere gjort?? fader...skulle jo hatt utbetalingen nå på fredag og har enda ikke fått noe. Har jo regninger å betale..
leste på nav nå, at du er selv pliktig til å sette frem krav om penger til nav? hallooo? hvordan gjør jeg det?
huff.....trenger råååd

du gjør det ved å sende inn skjemaet du har sendt inn.
Men nav er ekstremt treige!!! her måtte jeg bruke av sparepengene til gutten min for å betale husleie, fordi nav ikke greier å behandle søknadene om en stønad jeg allerede har innvilget, men bare skal øke beløpet på.
Og heller ikke stønad til barnetilsyn har de greid å innvilge...
Spent på om det går rundt denne mnd... [:'(]
MØKKA SYSTEM!!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Ja så da er det nok at jeg har sendt inn det skjemaet jordmor laget og arbeidsgiver skrev under på????
fytti fader...nå begynner jeg å bli lei nav..allerede..

ORIGINAL: Maja87

Ja så da er det nok at jeg har sendt inn det skjemaet jordmor laget og arbeidsgiver skrev under på????
fytti fader...nå begynner jeg å bli lei nav..allerede..

Jepp.

Og så må du smøre deg med tålmodighet. [>:]

Back
Topp