Svangerskapsmigrene???

Kraaka

Gift med forumet
Okay....er det noe som faktisk heter det??
Jeg har så vondt i hodet om dagen....får ikke sovet eller noe. [:@]
Det er så vondt at jeg kaster opp og er skikkelig ømfintlig mot lys[&:]....
Noen som kjenner seg igjen???
Jeg har aldri hatt migrene og frykter at dette har kommet for å bli.....[:(]
 
er også plaget med en ufattelig vond hodepine!![:@]
Men det går aldri så langt at jeg må spy da....men har vansker for å få nok søvn,da dette er ett problem.
skal til jordmor på fredag,før høre hva hun har å si[:)]
 
JA..skal til legen på torsdagen så jeg håper at hun har et godt råd til meg!
Kjøpte meg Pinex i stad......har ikke tatt noe, men få rjeg en natt til som i går så kommer jeg til å ty til et par piller.....fælt, men jeg orker rett å slett ikke!! Var desperat i natt!! hehe
 
Gud...det var jammen meg godt å høre om andre som har samme symtomene som meg...jeg også kaster opp når jeg får di anorme migreneanfallene...pyton er det rett og slett!![:(]
 
Jeg var og skikkelig plaget med hodepine rundt de ukene du er i nå!
Dette gikk over rundt uke 20 tror jeg... [8|]
 
hei, jeg hadde oxo hodepine i natt er så jæ.......vondt. hadde så innmari vondt i hode,bare jeg snudde meg i sengen begynte det og dunke. har hatt det noen ganger,jeg har oxo kjøp paracet men torde ikke ta en i natt,legen har sagt at jeg bare må ta en når jeg får det sånn. men jeg er så redd for lille mann i magen.
 
Ja..jeg har også "kjempet" meg igjennom mange hodepiner uten å ta en tablett..har tatt to stk i løpet av de 4 mnd jeg er nå, men nå har hodepinen som jeg har vart i over et døgn og det sliter på........Kjennes som om jeg er en zombie her jeg går!!!
Selv fyllesyk og sliten har jeg ikke vært så dårlig som nå.....blæh!![&:]
Men får satse på at det gir seg etterhvert...For dette jaggu verre en kvalmen jeg har sliti med tidligere!
 
Det er noe som heter svangerskapsmigrene ja. Hadde en ekstrem og merkelig variant av dette i mitt forrige svangerskap. Jeg hadde ikke hodepine, men mistet taleevnen, fikk synsforstyrrelser og lammelser osv. Trodde jeg fikk blodpropp og var innlagt tre ganger for dette og til slutt ble fødselen satt igang pga det. Men til syvende og sist konkluderte alle spesialistene med at det var svangerskapsmigrene. Har hatt et lite anfall med synsforstyrrelser i dette svangerskapet og håper at det ikke blir noe mer. Litt skummelt, selv om jeg nå vet at det ikke er noe farlig....
 
jeg også har disse symptomene. Jeg klarer ikke å snu meg i sengen om natten uten at jeg våkner av dunkingen i hodet!!! Jeg har ingen gode råd å komme med, men det er godt å vite at vi er flere i samme båt!!!
 
Ja, det var godt å høre! jeg har hatt mer eller mindre kontinuerlig hodepine nå i to uker - Begynte å bekymre meg om det var noe virkelig i veien med meg.... - At det kanskje ikke var svangerskapsrelatert, men noe annet skummelt... Så sånn sett er det godt å høre at det er flere som har samme plagene. Jeg synes legen min så så bekymret ut da jeg fortalte om disse hodepinene, og hun sykemeldte meg umiddelbart for en uke - Denne uken har vært fantastisk deilig, og jeg føler at jeg sakte men sikkert blir kvitt hodepinen og stive nakkemuskler. -Men så ble jeg selvsagt veldig bekymret fordi legen ble så bekymret.....
Jeg er i tillegg endelig blitt kvitt kvalmen denne uken, så jeg føler meg virkelig som et nytt menneske!!!! Håper jeg - og alle dere - går inn i en ny periode etter migrenene som blir bedre!

Ønsker dere god bedring, og et flott svangerskap videre!
 
Hodepine i svangerskapet vet jeg alt om.
Kjenner meg veldig godt igjen. Noen ganger er det så vondt at jeg spyr.

Da jeg nevnte det for legen sa han at det var bare sånn det var. hmm
Skal til jordmor om en ukestid. Tror hun svarer annerledes.

Legen nølte veldig med å sykemlede meg (ble ikke sykemeldt da...)
 
Jeg hadde også gått ned 3 kg på en måned, så det var sikkert medvirkende til hvorfor legen sykemeldte meg. Hun er veldig "streng" med sykemeldinger - jeg har gått til henne lenge, og aldri fått en sykemelding før. Denne gangen skrev hun den ut før jeg fikk sukk for meg. Derfor ble jeg også ekstra bekymret... Men det er vel relativt vanlig å gå ned i begynnelsen? Har sett på sidene her at flere sier de har mistet vekt i stedet for å legge på seg.
 
Back
Topp