Svangerskapslitteratur

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Leser du mye svangerskapslitteratur?
Hva leser du og hvor finner du lesematerialet?

Leser litt av Gro Nylander, hun skriver utrolig bra!! Holder på med "Mamma for første gang", selv om jeg er annengangs [emoji1][emoji1]
Boken kjøpte jeg på Haugenbok.no
Har også boken "Hva nå, lille venn?" som jeg har lest litt i i forhold til storebror sin alder. Veldig kjekk bok det også.

Jeg leste Gro Nylander da jeg var gravid første gang. Kjøpte også "Bryst er best"-filmen, som jeg syns var veldig hjelpsom og fin (kan kjøpes på ammehjelpen.no, tror jeg).

Boken Fødsel av Rose og Dahlman, synes den er flott og så utrolig masse fantastiske fødselsbilder! I tillegg har jeg sett alle episoder av fødeavdelingen [emoji85] men nå elsker jeg alt som har med fødsel å gjøre og gleder meg skikkelig til å få føde en gang til!

Jeg leste Gro Nylander da jeg var gravid første gang. Kjøpte også "Bryst er best"-filmen, som jeg syns var veldig hjelpsom og fin (kan kjøpes på ammehjelpen.no, tror jeg).
Jeg har boken Amme ABC av Gro Nylander, og der er filmen "Bryst er Best" med [emoji106]

Kjøpt Gro Nylander sin mamma for første gang og gravid. Og fikk en annen gammel bok fra mamma. Men ikke lest noen av de ennå. Ikke hatt tid eller ro ennå.

Back
Topp