Svangerskapskvalme

tippetue

Forumet er livet
Dere som slet med det,hvor lenge holdet det på? når gå det seg? gikk dere ned mye??

Jeg er litt over 15uker på vei å spyr så å si opp alt jeg får i meg gått ned 8kg, vært lagt inn 1 gang på sykehuset for å få intravenøst, å må igjen hvis jeg ikke klarer å få i meg noe[:(]har null energi å orker da ingenting, føler meg så forbanna ubrukelig.[&o]

Prøv akupunktur !! Det hjalp meg noe heelt enoormt!!! Og alt er verdt å prøve når en er så dårlig en egentlig har lyst å krølle seg sammen å gråte og aldri slutte[&o]

For meg startet det i uke 5, og varte konstant frem til jeg prøvde akupunktur !! Var som natt og dag!!!
Nå er det morgenkvalme, og "innimellomkvalme".
Og da hadde jeg spy konstant kvalme før jeg prøvde det.

Lykke til og "god bedring"![:)]

Uff stakker deg[&:] Håper du blir kvitt den kvalmen snart.
Jeg hadde kvalme i over halve svangerskapet, men ikke så ekstremt som du har det.

Masse godbedring til deg..

Har lyst til å prøve akupuntur,men er jo så sinnsykt dyrt[:(]hvorfor får man ikke rekvisisjon til det??

jeg begynner å bli grusomt lei for orker ingenting, er er ork å slit å være med å handle(for kan ikke det selv, redd jeg skal svime av)

Å blir så redd å lei meg om dette går utover babyn,vet legene sier det ikke gjør det,men kan umulig ha så mye lager igjen til den nå...redd den skal bli syk eller noe[&o]

Prøvde selv det meste, men omtrent ingenting fungerte, utenom vann og appelsin faktisk[:)]

Akupunktur fungerte ikke på meg, men kan hende det funker for andre[:)] Spiste ting folk mente skulle være så bra, men det fungerte ikke.

Ja prøver å spise litt,men det værste er at jeg overhode IKKE har lyst på noenting.ingenting som frister[&:] å det jeg er mest lei av er at alle sier det snart gir seg, ja vel, men hjelper ikke meg liksom..[&o]

ORIGINAL: tippetuemednurk.

Har lyst til å prøve akupuntur,men er jo så sinnsykt dyrt[:(]hvorfor får man ikke rekvisisjon til det??

jeg begynner å bli grusomt lei for orker ingenting, er er ork å slit å være med å handle(for kan ikke det selv, redd jeg skal svime av)

Å blir så redd å lei meg om dette går utover babyn,vet legene sier det ikke gjør det,men kan umulig ha så mye lager igjen til den nå...redd den skal bli syk eller noe[&o]

Få mor, far, bestemor eller noen til å hjelpe å sponse for deg om du ikke har penger selv.
Vet det koster myyye, men pengene kan du jo gjerne ikke bruke når du er innestengt på dassen allikvell?![X(]

Du er ikke den første som opplever det, så de har nok erfaring og vet hva de prater om når de sier at baby ikke tar skade av det.
Min lille har ikke tatt skade. Er frisk og fin og legger godt på seg !![:)] 

Sea band på apoteket kan også hjelpe !! Jeg har gått med de konstant i mange måneder. Prøvde en dag uten og ble super dårlig igjen. Koster 150 kroner[:)]

[&o]uffda snuppa... når du endelig blir gravid så må du få kvalma å...
Håper virkelig det går over snart, har tenket på deg vettø.. også er du 15 uker alt[8|][:D][:D][:D][:D]

nabon min er på vei m nr 3 og har nettopp vært innlagt igjen pga dette.. ho har hver gaang vært ille fra uke 8-17 ca..
ho sier at hver morra MÅ ho ha i seg minimum 1/2 ltr vann ellers blir d en skikkelig fæl dag..for å klare dagen. ho må også spise veldig ofte (og lite) så når ho blir sulten må ho ha noe, med ett.. ellers blir ting veldig veldig galt[8D]

lykke til videre, håper du blir bedre SNART[:)]

Back
Topp