svangerskapskurs

Karris

Betatt av forumet
Noen som vet noe om hva man gjør på disse kursa, og om det er verdt å prøve ut?[8|]

har bare vært på ett, tar opp litt om trening før og etter fødtselen, sympt. på at fødsel er i gang og selve fødselen..husker ikke noe mere;)
men dette kan sikkert variere.

Det er absolutt verdt å prøve ut fordi man får omvisning på sykehuset, og man blir kjent med andre i nærheten som skal føde samtidig. Innholdsmessig syns jeg det var ganske bortkastet, for det de tok opp hadde vi lest om på forhånd, i bøker og på babyverden.

ORIGINAL: strikkejenta

Det er absolutt verdt å prøve ut fordi man får omvisning på sykehuset, og man blir kjent med andre i nærheten som skal føde samtidig. Innholdsmessig syns jeg det var ganske bortkastet, for det de tok opp hadde vi lest om på forhånd, i bøker og på babyverden.

Støtter denne!! Men omvisninga er skikkelig godt å få med seg!!
Også har du jo muligheten til å bli kjent med andre i området som skal ha unge samtidig[;)]

Hmm, kanskje man ska prøve å bli med på noe sånt da [:D]

hørt at svangerskapsyoga er supert, lærer mye om pusten, venninna mi sa at det var det som "reddet" henne under fødselen,, de innlærte pusteteknikkene.

ORIGINAL: lissS

ORIGINAL: strikkejenta

Støtter denne!! Men omvisninga er skikkelig godt å få med seg!!
Også har du jo muligheten til å bli kjent med andre i området som skal ha unge samtidig[;)]

Jeg støtter også denne. Var på kurs med første mann, men gidder ikke nå andre gang. Har noen venninner i nærheten som også venter barn på våren og regner med å bli kjent med flere via helsestasjonen når jeg har født. Men verdt å få med seg et sånn kurs første gang pga omvisningen.

Back
Topp