Svangerskapskurs

Nathen

Glad i forumet
Noen her som har vært på svangerskapskurs? Jeg fikk ike jeg pga ferie ol, men skulle egentlig ha fødselsforberedene på sykehuset. Fikk ikke det heller..!!  (var for sent ute til å melde oss på...) Men i morgen skal jeg til jordmor på fødselsorientering, det blir spennende. Hun skal gå igjennom fødselens faser ol.

har ikke vert på svangerskapskurs nei...ingen ledige plasser.... jeg skal også til jordmor i morgen.  blir vel litt fødselsorientering da ja... fikk et ark med forskjellige fødestillinger forige gang... blir spennende... nå nermer det seg virkelig!!!!!!!

Vi har vært på svangerskaps kurs. Jordmor gikk igjennom de forsjellige fasene en fødsel har, smertestillende osv.... etter det så vi på de forskjellige føde plassene, føde stillinger, vannbad osv... Det nærmer seg jenter[;)]..

Jeg har vært på fødselsforberedende kurs...Vi var en hel gjeng med gravide og fedre..Var veldig koselig...Jeg følte at det ikke var feil å melde seg på fordi at jeg fikk vite alt det jeg lurte på...Noen syns det er bære tull å bruke penger på slikt, og heller spørre om det de lurer på, men gud man lurer på masse...Det kommer der og da og da er det greit å få svar - ellers blir det glemt i mitt tilfelle..

Bortsett fra det har vi da blitt kjent alle sammen, og holder kontakten da...Veldi koselig det....Også skal vi møtes en gang til etter at alle babyan er ca 3-4 mnd...Diskutere fødsel og dele erfaringer etter fødsel...Blir kos[:D]

Back
Topp