Svangerskapskurs?

Jeg skal! Bor i Oslo da, er nok flere tilbud her. skal i begynnelsen av mars, varer en ettermiddag. Er førstegangs og tenker vel hvorfor ikke. Kanskje ikke alt man kan lese seg til, pluss at vi får omvisning på føden. I tillegg skal jeg på gravidyoga, hvor siste time visstnok også er for far. Vet ikke helt hva det dreier seg om, sikkert pusteøvelser.
Var faktisk på kurs med første og andre! Nyttig for oss - flott å se sykehuset (Ahus). Keisersnitt med første og derfor ville jeg friske opp med et kurs til før nr 2. Dropper det nok nå med nr 3, men anbefaler alle å gjøre det hvis det tilbys! :)
Yoga har jeg gått på, og tar et kurs til fra neste uke. Mye pust, men mange kjempenyttige øvelser som hjelper veldig på bekken osv! :) Siste var med mannen og jeg syns faktisk det var litt kleint! Men koselig, og satser på at massasjen han ble vist blir brukt fremover og under fødsel (hvis jeg vil det da:p) :)

Yoga har jeg gått på, og tar et kurs til fra neste uke. Mye pust, men mange kjempenyttige øvelser som hjelper veldig på bekken osv! :) Siste var med mannen og jeg syns faktisk det var litt kleint! Men koselig, og satser på at massasjen han ble vist blir brukt fremover og under fødsel (hvis jeg vil det da:p) :)

Jeg begynner også på gravidyoga-kurs fra neste uke, gleder meg!! Er på en måte litt fødselsforberedende det også :p kurset varer i 8 uker :)

Hvor skal du? :) de har nemlig sluttet med gratiskurs på Ullevål. Jordmoren min sa at det ikke var noe vits i å bruke 1200kr på å dra på det, så da dropper vi det :)
Jordmorkninikken arrangerer kurs på Ullevål. Ikke gratis, men vi skal på det så vi også får omvisning på sykehuset.

Jordmorkninikken arrangerer kurs på Ullevål. Ikke gratis, men vi skal på det så vi også får omvisning på sykehuset.
Tenkte jeg skulle på det samme. Selv om det koster litt så er det sikkert nyttig.

Jepp, og det er det som koster 1200kr (?). Jeg skal føde på abc så har allerede fått omvisning der.

Vi skal 11 januar på helsestasjonen, men det var et svangerskapskurs en helg på son spa også. Har så lyst til å dra dit, men det kosta over 6000 også var det i begynnelsen av mars. Vil gå inn i uke 37 når det kurset er. Så får håpe vi er klare etter det på helsestasjonen. Er litt spent

Til dere som har vært på eller skal på fødselsforberedende kurs i Stavanger, hvilket kurs har dere valgt? Er jo fire ulike å velge mellomo_O

Back
Topp