Svangerskapskurs

Mim85

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Er det noen av dere som har noen erfaring med svangerskapskurs?
Noen som anbefaler dette, eller er det ikke noe man trenger?

Dette er mitt første barn, og mannens andre, og jeg føler egentlig ikke for noe kurs. Er forholdsvis laidback til det hele, i hvertfall foreløpig...

Noen som har noen tanker?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi gikk ikke forrige gang, og det blir ikke noe denne gangen heller. Leste litt på nett bare og følte det holdt :)

Jeg har egentlig bare tenkt at det er noe man ser på amerikanske filmer :p og egentlig ikke noe man trenger ;) er som deg ganske avslappet til det hele, selvom det blir mitt første barn :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Vi var med 1. Var unge (19 år) , så følte d var riktig.. Men det hadde igrunn ikke noe for seg :P For når d står på så husker du ikke hva du "lærte" på d kurset....

Vi var med 1. Var unge (19 år) , så følte d var riktig.. Men det hadde igrunn ikke noe for seg :P For når d står på så husker du ikke hva du "lærte" på d kurset....

Hehe, ja det er jo et godt poeng - får ikke forberedt seg på alt ;)

Hadde jeg vært 10 år yngre så kan det nok hende jeg ville vurdert kurs, men føler på en måte at jeg ikke trenger - selv om jeg virkelig ikke har peiling :P hehe ;)

Hehe, ja det er jo et godt poeng - får ikke forberedt seg på alt ;)

Hadde jeg vært 10 år yngre så kan det nok hende jeg ville vurdert kurs, men føler på en måte at jeg ikke trenger - selv om jeg virkelig ikke har peiling :p hehe ;)

det er like "nytt" med nr 1 som med nr 2.. Følte meg like grønn når d sto på likevel ;)

Jeg hadde ikke et slikt tilbud her jeg bor, men fikk god oppfølging av jordmor!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Nei, var ikke med nr.1 og skal ikke denne gangen heller.

Bruker heller tiden til noe vettugt, som å vaske hus:p

Neida, men har hørt det ikke er så nyttig. Går nok bra uansett:)

Back
Topp