svangerskapskurs

MyFairytale <3

Glad i forumet
når er det vanlig å reise på det? og hvordan fungerer det?? =)

Jeg fikk brev i posten om Svangerskaps- og foreldreforberedende kurs i vårt nærområde. Så måtte vi melde oss på viss vi ønsket. Kostet 100 kr per par. Kurset var fordelt på to kvelder. Første kveld tok for seg svangerskap og fødsel. Siste kvelden skulle de ta opp temaer som amming og foreldrerollen. Var som undervisning på en måte :) Forelesning og filmer :)

Jeg fikk brev i posten om Svangerskaps- og foreldreforberedende kurs i vårt nærområde. Så måtte vi melde oss på viss vi ønsket. Kostet 100 kr per par. Kurset var fordelt på to kvelder. Første kveld tok for seg svangerskap og fødsel. Siste kvelden skulle de ta opp temaer som amming og foreldrerollen. Var som undervisning på en måte :) Forelesning og filmer :)
Oi.. hvor langt er du på vei?? Vet faktisk ikke om det er slike kurs her jeg.. men er sikkert det =)

30 uker i morgen. Har termin 1. juni. Resten av de jeg var på kurs med hadde termin i mai. Første kvelden var 14 mars, siste kvelden er 11.april.

Se om det henger lapp på venterommet på legekontoret du går på?? :D

30 uker i morgen. Har termin 1. juni. Resten av de jeg var på kurs med hadde termin i mai. Første kvelden var 14 mars, siste kvelden er 11.april.

Se om det henger lapp på venterommet på legekontoret du går på?? :D
Jeg har jo lege i en annen kommune enn jeg bor i jeg vettu =P Bare for å gjøre det vanskelig.. Men kan jo ta turen opp på helsestasjonen her og se der =) Men da finnes det fortsatt håp for oss også.. Du ligger noen uker foran =P

Jeg får ikke kurs jeg.. :) Var ikke nok gravide i kommunen :P Men jordmor skal prøve å få gått igjennom temaene de neste gangene vi møtes, så jeg på en måte får kurset en-til-en.. :) Men sambo får jo ikke blitt med da, for han er jo på jobb når jeg er hos jordmor..

Var ikke kurs i vår hjemkommune, så vi måtte til nabokommunen :) Men jordmora jeg går til er fast i nabokommunen, og en gang i uka i vår hjemkommune :) Så ble ikke så fremmed, selv om vi ikke kjente folka :) Hadde vel sett fjeset på noen av de fra før av :D

Var ikke på noe kurs sist gang, men tror det skulle være et etter påsk no, for både førstegangs å flergangs gravide.. :) Så det blir spennende, gleder meg :)

Back
Topp