Svangerskapskurs

Twilight

Forumet er livet
jeg har lyst til å melde meg på det jeg, men det er vel kanskje for tidlig enda... det er jo kun 1kveld på 3timer
 
noen andre som har tenkt på det???
 
Snakk me jordmor, ho har som regel oversikt over svangerskapskursan, vi sku få innkallelse te svangerskapskurse når det va på tide å byinne[;)]
 
Det pleie å være over fleire uke, vertfall her i Harstad...Men antall deltakera kuinne variere sa jordmora...Vi kuinne førr eksempel oppleve å være aleina på kurse en kveld...Andre ganga være fleire par...
 
Har lyst til å gå på det ja, når det nærmer seg. Regner med å høre fra lege, gynekolog eller jordmor om hva som fins. Hvis ikke er det sikkert bare til å spørre en av mine venninner som er gravide eller nettopp har fått barn. Er visst greit med tilbud her i Stavanger.
 
ORIGINAL: Lasog

Jeg skal til jordmor i begynnelsen av april så da tenkte jeg at jeg skal spør litt mer om hvordan det foregår og sånt. Pleier det normalt å bare være en gang? Trodde det var akkurat som et kurs som gikk over flere uker jeg....

 
Her i drammen er det bare en kveld på 3 timer hørte jeg... litt øvelser på pusteteknikk og snakking tror jeg, så vi er forbredt på fødselen[;)]
tror jeg trenger det
 
Kan anbefale MamaStork sitt svangerskapskurs, viss du først har tenkt å gå. DE har forskjellige tilbud. Tok selv det over tre kvelder, og det var interessant og gøy! De er flinke!
 
 
Jeg har bestilt til oss. Du får time ut fra terminen din og er jo greit å være tidlig ute. Jeg fikk først time 6 juni, men de skal visst slutte med svangerskapskurs her i Bergen så fikk ny time nå 20 mars. Allerede...
 
Husker at jeg var på svangerskapskurs da jeg skulle ha min første.
Det var arrangert av jordmødre på sykehuset her.
Var en hel lørdag, tror jeg.
Masse grei informasjon.
Og omvisning på fødeavdelingen.
 
Veldig trygt å godt å vite hvor man skulle henvende seg,
og hva man kunne forvente![:D][:D][:D]
 
 
 
Jeg var på svangerskapskurs i mitt første svangerskap, det var koselig, men jeg føler at jeg ikke fikk brukt mye av det vi snakket om. Pappan lærte mye da, han hadde ikke stupt over all informasjon om svangerskap på forhånd,slik som jeg hadde gjort. Siden vi var på det for 3 år siden skal vi ikke nå, men jeg har veldig lyst på en omvisning på fødeavdelingen siden jeg skal føde et annet sted enn forrige gang.
 
Vi skal melde oss på. Koster 400 for oss begge. PÅ sykehuset. En hel arbeidsdag. fra 9 til 3 tror jeg. Husker ikke helt. Det var noe kø, så vi må melde oss på nå for å få plass. Kurset er fra ca uke 30.
 
Back
Topp