Svangerskapskurs;)

Renate79

Flørter med forumet
Heisann
I dag skal vi på svangerskapskurs...så nå begynner det å bli alvor synes jeg!! Er ikke lenge igjen til fødsel etc. Blir spennende å møte andre som har termin likt, bortsett fra dere da;) Skal få se denne fødselsfilmen i dag.....Kommer sikkert noen tanker i hodet etter den, tenker jeg. Sambo`n fikk ikke bytta jobb, så jeg må dra alene da...synes det er litt trist!! Noen av dere som har vært /skal på kurs?

Burde nok snakke litt med jordmor om det der..
Skal til henne i dag, så da får jeg vel høre[;)]

Vi skal på tvillingsvangerskapskurs i dag og på tirsdag. Gleder meg til å møte flere som venter 2[:)]

skal på kurs om ikkefult 4 uker[:D] Blir bra det[:D]

Mye greit å nyttig å "lære"...
Var på svangerskapskurs da vi venta nr 1 her,og det var en grei erfaring![;)]
Det meste må du jo igrunn lære og erfare selv,me ner veldig greit å få in ndet grunnleggende...

hei, hei
Første samling er over, og må ærlig innrømme at jeg fikk en liten klump i halsen da fødselsvideo`n ble vist....Sterke saker!!! Men fikk ingen panikk, og gleder meg nesten bare enda mer til å se hvem som kommer ut;)Lurer på åss`n samboeren takler dette jeg.....

Noen fedre som her vert/skal være med på kurs?

Lurer på om det er lurt å overtale mannen min til å bli med[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Noen fedre som her vert/skal være med på kurs?

Lurer på om det er lurt å overtale mannen min til å bli med[8|]

Samboeren min har vært med på kurs. Hadde første kurskveld i går, og han følte han fikk utrolig mye igjen for det. Ta mannen med deg du, Fiorelina!

Det er delvis i arbeidstiden, da.. og så omvisning på sykehuset på kveldstid..
og det er ikke DET sykehuset jeg skal føde på[8|] (Skal føde der jeg kommer fra, pga sykehusskrekk)

Er fremdeles litt usikker.. vil så gjerne ha han med på ALT, men han kan jo ikke ta fri fra jobben hver gang jeg skal på kontroll eller noe heller da[8|]

Min samboer vil på svangerskapskurs, men jeg vil ikke.. Vi skal til jordmor på torsdag så vi får høre med henne hva hun synes..

Kællen her var med da vi gikk på kurs,og det ønska han selv og- tror ikke jeg ville gått alene på det![8|]

Back
Topp