Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hb77
Vi fikk info fra jordmor første gang vi var der om fødselsforberedende kurs (er vel det du mener?). Fikk med to ark med info, så kan vi velge hvem vi vil gå på. Begge kursene er en lørdag, noen timer. Vi kan gå der etter vi er i uke 30. [:)]
ORIGINAL: gyrid
ORIGINAL: hb77
Vi fikk info fra jordmor første gang vi var der om fødselsforberedende kurs (er vel det du mener?). Fikk med to ark med info, så kan vi velge hvem vi vil gå på. Begge kursene er en lørdag, noen timer. Vi kan gå der etter vi er i uke 30. [:)]
Har ikke dere fått tilbud om det svangerskapskurset som går over 3-4 kvelder?? Eller kanskje det ikke er i fr.stad kommune, gjerne bare i sarp.. vi skal hvertfall på det. er 2 timer ett par kvelder, koster 500, og blir servert kaffe/te og frukt.. hihih, gleder meg sånn til kurset ;) jordmora snakket om at d var om 4 uker, ca uke 30 på meg og da;)
ORIGINAL: Eltana
Jeg skal på kurs i begynnelsen av juni. 2 kvelder på to timer,. Vet ikke hva det koster enda.
ORIGINAL: KajsaKrabat
Jeg skal på kurs i begynnelsen av juni. 2 kvelder på to timer,. Vet ikke hva det koster enda.
Kor du skal på kurs? Kristiansand har ikke ifølge mi jordmor...
Jeg bor ikke i Kristiansand, men Songdalen kommune. Og DER har de fortsatt kurs!