svangerskapskurs på sus

.

ORIGINAL: stines86

eg går t ei som ikje e heilt goe i håve i sandnes, men lettere å spør hu om ting enn legen av å t...
siden legen min e nermaste nabo å han kom på dørå i sommer for å spør om eg konne vanna blomstene for ann når ann va på ferie. Sjøl om ann e kanonflinke å greie så e d greit å ha ei jordmor og å snakka me. Va kjempe koseligt sist.. då va d ein student me som jore alt.. hu va bare sååå koselige å ga meg masse info! Mens hu eg pleie ha sitte bare å ser på meg når hu e ferdige me di vanlige tingå.. hehe

kor du jekk i sandnes mammaokt?

Har bare hørt fra andre at di jekk der me den gamle jernbanestasjonen, men eg går på helsestasjonen...

Det høres nesten ut som om vi har gått til samme JM!
Sist hadde jeg også student; ei koselig ei - var mye flinkere enn hun JM, og hun studenten her stillte masse spørsmål og viste meg i bøker og alt mulig - virket interesset og engasjert i motsetning til det daukjøttet av hun JM...

Første studenten spurte meg om da jeg kom inn var hvordan jeg hadde det. Det har aldri hun JM spurt meg om noen gang..!!

Initialene til hun JM er H.I

Og det er på Sentrum helsestasjon... Der med Wearhouse...

jepp.. er der jeg går og høres ut som om det er hun jeg går til ja... bra det ikke bare var jeg som synes det da

ORIGINAL: stines86

jepp.. er der jeg går og høres ut som om det er hun jeg går til ja... bra det ikke bare var jeg som synes det da

Begynne navnet hennes på H?

Fader så godt å høre at  det ikke bare er jeg som reagerer på henne i såfall!
Fy faen for et jævla nek sier bare jeg!!! Jeg ga beskjed sist at jeg ikkekom til å gå til henne mer. At jeg ville ha resten av kontrollene mine hos fastlegenmin heller..

Hun bare såg på meg og smilte.. Skulle tro hun er blitt lobotomert [8|]

hehe... men nå er det student som skal være med de siste gangene og hun var ganske grei... men hun her burde absolutt ikke være jordmor!!!

Back
Topp