Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har forstått det slik at slike kurs er gratis i noen kommuner og at man må betale i andre.Tina_81 skrev:
Fredrikstad har ingen gratis kurs jeg vet om hvertfall!
Hvorfor er det slik? Det er jo urettferdig da. Det kurset jeg vet om her koster rundt 800,- for en dag!!!
frkfräken skrev:
Har forstått det slik at slike kurs er gratis i noen kommuner og at man må betale i andre.Tina_81 skrev:
Fredrikstad har ingen gratis kurs jeg vet om hvertfall!
Hvorfor er det slik? Det er jo urettferdig da. Det kurset jeg vet om her koster rundt 800,- for en dag!!!
Ei venninne og samboeren var på kurs på St.Croix i går, regner med at det er det du sikter til. Hun var ikke videre imponert, og jeg forsto det slik at meste av informasjonen som ble gitt er informasjon som er lett tilgjengelig på nettet, og særlig her inne på BV.
Svangerskapskurs er strengt tatt ikke nødvendig hvis man er "oppegående". Vi gikk ikke på det og klarte oss helt fint uten. Har hørt med andre før oss og de mente det var helt bortkasta penger.TuttiFrua skrev:
Svangerskapskurs er strengt tatt ikke nødvendig hvis man er "oppegående". Vi gikk ikke på det og klarte oss helt fint uten. Har hørt med andre før oss og de mente det var helt bortkasta penger.TuttiFrua skrev: