Svangerskapskpontroller- hvor mange har du vært på?

Jeg har vært på en del...

Uke 9: Første kontroll Legen
Uke 13: Jordmor
Uke 17. Legen 
Uke 20: UL
Uke 22: Jordmor
Uke 23: Lege(oppfølging av sykemld og blodprøver)
Uke 27: Jordmor
 
Stygt å sei det, men eg går sjeldnast muleg. Er frisk, var det sist også, og HATAR venterommet på legen.. sitte 1t for 10minutt konsultasjon og blodprøve er eit ork...

- Kontroll veke 10
-UL veke 18
- Lege veke 23

Skal til føste konsultasjon med jordmor no i veke 27, og håpar på 4 veker mellom kvar, og at det kan holde med jordmor og lab :)
 
Jeg er 29 uker på vei og har vært på 5 kontroller hos jordmor.. Ultralyden kommer i tillegg! Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått, men er gravid for aller første gang og har derfor ingenting å sammenligne med :) så jeg aner liksom ikke hva som er normalt..
 
Nå er jeg tredjegangs, og føler selv jeg har en annen ro rundt alt sammen, enn med nr 1 i alle fall. Og føler tiden går så fort med to fra før, jobb, skole og alt man skal nå over hver uke, så jeg synes at svangerskapet løper ifra meg :P

Uke 15 - 1. gangskontroll
Uke 18 - Ultralyd
Uke 26 - jordmor (neste uke) :)

 
Føler jeg har vært på en del!

Uke 9 - Lege
Uke 10 - Tidlig UL
Uke 12 - Morkakeprøve Ullevåll 
Uke 14 - Jordmor
Uke 19 - Ordinær UL 
Uke 20 - Jordmor
Uke 24 - Jordmor 

Skal
Uke 28 - Vekstkontroll UL
Uke 29 - Jordmor

Har også vært med lege 1 gang i måneden, men dette grunnet sykemelding. Teller ikke med disse :) 
 
Jeg har vært 6 ganger jeg da + ul. Er førstegangsfødene og er glad for god oppfølging!

Har prøvd å være annenhver gang hos lege og jordmor. Skal til jordmor igjen om 1 uke og er da i uke 27 :D
 
Back
Topp