Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mest fordi jeg vet at det ikke blir gjort noe mtp blodprøver osv før ca uke 12. Dette er nr 3 så har vært gjennom prosessen før. Har derfor ikke så stort behov for å prate med fagpersonell enda. Er ingenting de kan gjøre til eller fra. Dette er meg da. Alle er forskjellige og har forskjellige behovKan jeg spørre hvorfor?Litt nysgjerrig på alt
![]()

Ringte du å bestilte selv? Eller har du vært hos legen før?
. Vi hadde prøvd i over et år og mista i november i fjor. Og er usikker på om det var grunnet Leiden (mutasjon som gjør at eg har litt høyere risiko for blodpropp), så ville snakke med han om det

Eg tok blodprøver i dag og er 6+4 så rekner med du kan ta dei i veke 11 utsn problemEr bare rundtom 6 uker nå, og planen er å få legetime til rundt uke 11, slik at jeg kan be om tidlig ul til uke 12-13 daregner med at blodprøvene kan tas rundt uke 11 også, eller måtte man over uke 12 da? Husker ikke helt
Men.. jeg er så SYKT kvalm hele tiden, er tatt seg skikkelig opp de siste dagene, og det er så invalidiserende at jeg lurer på om jeg må få en time for kvalmestillende før det![]()
Er bare rundtom 6 uker nå, og planen er å få legetime til rundt uke 11, slik at jeg kan be om tidlig ul til uke 12-13 daregner med at blodprøvene kan tas rundt uke 11 også, eller måtte man over uke 12 da? Husker ikke helt
Men.. jeg er så SYKT kvalm hele tiden, er tatt seg skikkelig opp de siste dagene, og det er så invalidiserende at jeg lurer på om jeg må få en time for kvalmestillende før det![]()
Jaaa men jeg husker ikke om det ble sagt at de skulle helst tas FØR eller ETTER uke 12.. en av delen var detEg tok blodprøver i dag og er 6+4 så rekner med du kan ta dei i veke 11 utsn problem

Usj nei.. jeg er stygt redd det ikke blir særlig mye bedre på en stund endaHuffDet er vel ikke sannsynlig å tro at det blir bedre der beste ukene heller, dessverre..