Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gå til både fastlege og jordmor eller bare jordmor[emoji848] jeg har en mann til fastlege, og han har ikke så mye peiling på graviditet for å si det slik [emoji14]men det er litt lenger reise til jordmor
Det skal jeg [emoji1] må bare vente i 11 dager til før hun er ferdig med ferien så skal det bestilles første svangerskapskontroll [emoji1] vil ha samme jordmor som sist [emoji1]Det hjalp å skrive det ned! Jeg vil gå til kun jordmor denne gang[emoji23][emoji173]️
Det skal jeg [emoji1] må bare vente i 11 dager til før hun er ferdig med ferien så skal det bestilles første svangerskapskontroll [emoji1] vil ha samme jordmor som sist [emoji1]
Nesten godt gjort at min var det enda, er jo tross alt 5 år siden jeg var gravid sist [emoji23]Jeg vil også ha samme som sist, hun var så koselig [emoji177] jeg tror jeg ringer og bestiller på mandag når jeg har fått svar på hcg prøvene
Nesten godt gjort at min var det enda, er jo tross alt 5 år siden jeg var gravid sist [emoji23]