Jeg har time hos jordmor til uken og det blir da den 3 svangerskapskontrollen. På Helse-Norge står det at kontrollen utføres i uke 24, men jeg er bare 22+4 når jeg har time. Gjør det noe tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dersom du har rhesus negativ blodtype så blir det vel tatt ein ekstra blodprøve i veke 24 for å avdekke kva blodtype fosteret har. Trur det er einaste grunnen til at det er den veka som er satt opp. Men dersom du ikkje er rhesus negativ, så har det ingenting å seie. Du får nok kome innom kun for den prøva også om det er nødvendigJeg har time hos jordmor til uken og det blir da den 3 svangerskapskontrollen. På Helse-Norge står det at kontrollen utføres i uke 24, men jeg er bare 22+4 når jeg har time. Gjør det noe tro?

Jeg har time hos jordmor til uken og det blir da den 3 svangerskapskontrollen. På Helse-Norge står det at kontrollen utføres i uke 24, men jeg er bare 22+4 når jeg har time. Gjør det noe tro?