Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, såpass. Hypermesis?Var for 2 uker siden og skal neste uke på 24ukers kontroll.
Foreløpig ligger jeg på -10kg, utslag på ketoner i urin og fint blodtrykk. Baby sparker og koser seg med en hjertelyd på ca 150![]()
Oj, såpass. Hypermesis?
UffJa, så har ikke akkurat lagra på det lille jeg har fått i meg![]()
Blir veid hos jordmor også. Tror de gjør det for alle.Tar dere vekten med jordmor? Her veier hun ikke med mindre hun ser at man er overvektig/undervektig eller andre slike årsaker tror jeg? Har hvertfall ikke blitt veid på noen av kontrollene mine
Tar dere vekten med jordmor? Her veier hun ikke med mindre hun ser at man er overvektig/undervektig eller andre slike årsaker tror jeg? Har hvertfall ikke blitt veid på noen av kontrollene mine
Vi har heller ikkje vekt heime, så er med stor spenning eg veg meg både med legen og jordmora. Når sambo er med så veg han seg ogsåBlir veid hos jordmor også. Tror de gjør det for alle.
Legen min derimot veier ikke meg, med mindre jeg spør om det (noe jeg gjør, for jeg har ikke vekt hjemme og er nysgjerrig).
Jeg går kun til lege og der veier jeg meg ja. Slik var det forrige gang også. Med mine usle 56 kg, så er det ingen fare med overvekt her, men jeg synes likevel det er greit å følge med. Men har full forståelse for de som gruer seg.Tar dere vekten med jordmor? Her veier hun ikke med mindre hun ser at man er overvektig/undervektig eller andre slike årsaker tror jeg? Har hvertfall ikke blitt veid på noen av kontrollene mine
Er ikke til jordmor. Legen min veier meg hver kontroll [emoji4]Tar dere vekten med jordmor? Her veier hun ikke med mindre hun ser at man er overvektig/undervektig eller andre slike årsaker tror jeg? Har hvertfall ikke blitt veid på noen av kontrollene mine
Legen målte ikke magen min![]()