Svangerskapskontroll

Tigeris

Glad i forumet
Hei dere som har vært hos lege/jordmor i uke12. Hvilken uke har dere fått neste kontroll? (utenom oul)
 
Uke 24
 
Fikk beskjed om å bestille time ca 4 uker etter oul. Oul fikk jeg i uke 19+4, så da blir neste legetime 24
 
Uke 16 :)
 
Neste time etter jeg var i uke 10 er lege nå til mandag 10. For da er det blodprøver. Så er det jordmor rundt uke 14 :)
 
Jeg var på kontroll i uke 10, skal på tul imorgen uke 12 og neste kontroll, som er hos jm, i uke 14.
 
Uke 18
 
Hadde første kontroll hos legen da jeg var 10+1, må tilbake neste mandag for å ta blodprøver (12+1), og så fikk jeg neste kontroll på helsestasjonen i uke 15. Tror jeg fikk neste så tidlig som uke 15 fordi jeg sa jeg ikke fikk noe ut av den første hos legen.. :)
 
Uke 11 første kontroll hos jordmor, lege for blodprøver ol hos lege uke 13+1 (nå fredag som kommer),
Time hos jordmor igjen uke 13+5, da for å høre etter hjertelyd ol :D
 
Skal til lege i dag 12+5 for blodprøve - har ikke tatt kontakt med jordmor, men har sendt søknad til ABC på Ullevål og håper at jeg får oppfølging der
 
Jm ville ha meg inn på kontroll uke 20, og var hos henne uke 12.
Legen blir litt sånn tilfeldig pga sykemelding. Tok blodprøver osv uke 11, var tilbake nå uke 15 for fornying av s.m og ny blodprøve pga stoffskiftet, da tok han også en sjekk på urin, blodtrykk, ødem osv. Neste nå blir UL uke 18.

Kommer ikke til å bruke lege mer enn jeg må etter UL (ved ev regulering av stoffskifte osv).
 
Var til tul i uke 7+1. Skal til ny ul neste uke vil da vere i uke 13, og så skal eg til jordmor i uke 14.:) Skal ha tett oppfølging av både jordmor og ul, pga to premature fødsler der baby hadde stort vekstavik og vekststopp...
 
Back
Topp