svangerskapskontroll

bakken

Flørter med forumet
I dag skal jeg på svangerskapskontroll uke 36:) hvordan går det med dere jenter? Formen er ikke så verst i dag, men venter spent:)
 
Hadde min for uke 36 igår jeg, fikk vite at hodet ikke hadde festet seg. Men hun ligger nå med hodet der nede og trykker på diverse nerver :) Alt vel, har også begynt med modningsakupunktur :)
 
Jeg var på 36 ukerskontrollen i går, hodet var festet, men det har det vært en liten stund. Fikk beskjed på 32 ukerskontrollen at hodet hadde begynt å feste seg, men manglet fortsatt litt og jeg hadde noe vanvittig med nedpress og smerter i symfysen senere den uken så regner med at det var da det skjedde :p
Det går jo greit, ting er en god del tyngre og jeg begynner å bli utålmodig, men det får vel bare være :p Det er en deilig tanke at fra og med på søndag så blir ikke lillegutt regnet som prematur lengre da :)
 
Det er godt da:) over prematur grensen. 2 uker til her, så er vi der:) hodet hans hadde ikke festet seg, men alt så bra ut:) hyggelig å høre hvordan det går med dere andre og:) nå er vi snart i mål:)
 
eller? når er det grensen for preamtur går? 37 eller 38? ble litt usikker her nå:)
 
Uke 38+4 akkurat nå, og lillemor har fortsatt ikke festet hodet. Virker som hun aldri tenker å komme ut, altså! Hun er på ingen måte roligere enn før, og virker som hun bare vokser og vokser inni der. Ingen tegn til at en fødsel er rundt hjørnet, egentlig. Men søsteren var jo en av dem som gikk i fødsel uten å ha merket noe særlig til kynnere, og null vannavgang eller slimpropp å spore. Så det kan jo hende det blir sånn her og.Yaaaa.
Men men. Jeg har det jo fint, jeg. Og ingen hast med å få henne ut - må jo handle julegaver først!!:)
 
Det er ikke sånn at babyen skal bli roligere før fødsel, man skal kjenne spark/bevegelse helt til babyen er ute :)
Nei, altså, det vet jeg, gett. Er bare sånn at det har vært mye aktivitet svært lenge nå, og da virker det jo som om tiden står litt stille:) Men bedre at det er sånn, for all del.
 
Back
Topp