Svangerskapskontroll

vilblimamma87

Forelsket i forumet
Da har vi vært på svangerskapskontroll. Jeg er ca 12 uker idag, og er superhappy:) fikk kartlagt alt rundt graviditeten, tatt blodprøver, sendt inn bestilling til ordinær ul og pratet masse ang jobbsituasjonen der tilrettelegginga er minimal, og jeg helt ærlig ikke har lyst til å dra på jobb. Jeg har en forståelsesfull lege som sa at jeg måtte komme tilbake hvis det ikke ordnet seg så skulle han ordne med sykemelding. I tillegg fikk jeg masse bøker å blader ang det å være gravid, disse lab.damene var så interesserte og søte:) en vellykket kontroll med andre ord:) så nå er det bare å vente på tidlig ul neste torsdag:) gleder meg:) ha en super dag alle fantastiske gravide damer!:)

Så herlig! :-) Skal på kontroll om to uker fra i dag jeg, gleder meg veldig. Er spent også, fikk aldri sjansen til å dra på den sist, mista et par dager før bare. Så om jeg kommer meg på den timen, er det en milepæl føler jeg :-) 

Nå kan du jo senke skuldrene helt ned til knærne omtrent, og bare glede deg over alt sammen! Det må være en god følelse :-D

Så bra! Er så godt når en føler en blir hørt og fortsått.
Vil bare minne deg på at hvis arbeidsplassen din av en eller annen grunn ikke kan tilrettelegge arbeidet for deg som gravid har du krav på svangerskapspenger. Ikke bruk opp sykedagene dine hvis ikke du er dårlig!
Lykke til:)

Så bra! Gled deg til tidlig UL :)

Tusen takk for gode tips og gode ønsker jenter:) snart er det deres tur også:) det er mye å tenke på i denne graviditeten.. Alt som skjer med kroppen, fysisk men også psykisk. Kan være vanskelig å ta alt innover seg innimellom føler jeg. Men prøver å nyte alt til det fulle:) vi har noen fine måneder foran oss hele gjengen:)

Back
Topp