svangerskapskontroll

Tryllefant

Andre møte med forumet
er det fler enn meg som ikke har vert på første kontroll enda? skal i slutten av uken da, men er jo 14uker da.

jeg var i uke 10 og skal snrt til jordmor (har ekstra kontroller grunnet forrige fødsel og angst).

litt sent med første kontroll i uke 14 syns jeg, men igjen så er det ikke noe spes som skjer på den kontrollen heller.

Jeg skal i neste uke, og er da 14 + 3 tror jeg. Jeg har ikke tid denne uken, og det er ikke noe hast sånn sett. Skal på ul i morgen, og får da vite om alt ser greit ut. 

Jeg hadde første kontroll i uke 10, men kunne fint ventet noen uker. Det skjer ikke noe spennende på første kontroll uansett.

Jeg skal om en uke. Har vært hos legen men ikke fått helsekort enda, og ho har i grunn ikke kontrollert meg noe. Men har jo hatt en del UL pga blødninger og tidligere aborter jeg har hatt.

skal på første imorgen. 14+3 er jeg da...

Jeg hadde første time i uke 6 og andre time i går, uke 11. Nå er det derimot tørke i 3 mnd (men heldigvis ordinær ul i mellomtiden :)

Jeg var på første kontroll i uke 6 (det var fordi jeg trodde jeg var lengre på vei), tidlig ul i uke 9+1 (for å finne ut hvor langt jeg var på vei), kontroll igjen uke 10+6 (dette fordi vi skulle snakke om jobbsituasjonen da jeg jobbet nesten 150%, ble sykemeldt av lege dagen etter) og skal på ny kontroll i uke 15+3 :)

Back
Topp