Svangerskapskontroll

Perna

Glad i forumet
Skal dere gå til lege eller jordmor på kontrollene? Jeg gikk til jordmor sist, og velger nok det igjen.  Men vet det er mange som også velger å gå til lege. 

Jeg svarer ikke noe, siden jeg skal gå til både lege og jordmor. Det gjorde jeg sist også. Gikk til lege fra uke 8 og til jordmor fra ca. uke 20 tror jeg. 

Selve kontrollene er det jordmor jeg går til med, men jeg kommer til å ta første kontroll til fastlegen min, og evt. en kontroll hos han i uke 36 - er sånn jeg har gjort det forrige gangene også..

Skal til legen nå på sånn første kontroll,og resten blir hos jordmor

Jeg skal gå til lege på den første, og skal ha resten til jordmor, og kanskje til lege på slutten. gjorde det sånn sist, og det var kjempe greit.

Eg kjem nok til å ta første time hos leger deretter jordmødre. Føler jordmødrene har mye meir peiling på dette enn allmenlegene.

Jeg skal gå til bare legen. JOrdmoren her i byen er litt rar synes jeg

Blir nok mest hos jordmor, men noen timer med legen, var iallefall slik sist:-)

Her blir det bare lege...Ble bare legi sist også siden det var forlite jordmødre her..

Får man henvisning til jordmor fra legen eller hvordan fungerer dette? Har ingen peiling på det i det hele tatt jeg, hehe :P

svarer heller ikke noe siden jeg pleier å gå til jordmor og lege, annenhver gang. Skal til lege i uke 8, så håper på jordmor time på neste kontroll....

Back
Topp