Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hver fjerde uke siden uke12. Oftere mot slutten. De setter opp ny time mens jeg er der så jeg slipper å huske på det![]()
Jeg er uke 26, tenkte å bestille jordmortime, men mon tro om jeg allerede får time uke 28?
Håper detDet gjør du nok![]()
Jeg går kun til jordmor, om det ikkje er noko spesielt..Håper detkanskje man blir litt prioritert sånn etterhvert? Første gang jeg ringte synes jeg å huske at de ikke hadde ledig før en mnd etter
![]()
Men vil heller til jordmor enn til legen nå. Skal til legen i august (sykehus). Det holder for meg![]()
Men jordmor er jo kjekk å prate med.
Håper detkanskje man blir litt prioritert sånn etterhvert? Første gang jeg ringte synes jeg å huske at de ikke hadde ledig før en mnd etter
![]()
Men vil heller til jordmor enn til legen nå. Skal til legen i august (sykehus). Det holder for meg![]()
Men jordmor er jo kjekk å prate med.
Jeg er uke 26, tenkte å bestille jordmortime, men mon tro om jeg allerede får time uke 28?
Kommer nok an på hvem en får prate med ogSer denHer er det omvendt, synes det er altfor mye mas & kjas hos jordmor, fikk ingenting ut av å være hos henne denne gangen. Så vil heller bare gå til legen. Første gang jeg var gravid synes jeg det var topp å gå til jm
![]()
Oi, det var sent! Hååper jeg ikke må vente like lenge som deg!Det kommer nok veldig an på hvor du skal ha time hen. Jeg ringte ang time hos jordmor i starten av juni, da var jeg ca i uke 16. Jeg fikk time først 31. august - da vil jeg være 29 uker på vei! Jeg har ringt et par ganger i mellomtiden og spurt om det har dukket opp noe ledig, men det har det ikke.
Til nå har ikke mine kontroller fulgt malen. Jeg kom sent igang, men var flere ganger hos legen rundt uke 11-19. Neste kontroll blir ca 25+3, så får vi se om det blir hver fjerde uke etter det.
Kommer nok an på hvem en får prate med ogliker jordmor best fordi hun er litt kortfattet
! Legen skal hele tida ta unødvendige blodprøver :/ men gikk nesten bare til lege sist gang.
Oi, det var sent! Hååper jeg ikke må vente like lenge som deg!
SåpassJa, det kommer såklart an på kjemien ogsåForrige møte med jm var egentlig et stort avhør følte jeg! Skulle tro jeg var hos en psykolog og ikke en jordmor ;D Hahaha