Svangerskapskontroll med partner?

Han har veldig lyst til å være med på alt[emoji5] Han ville være med på første legetime også men jeg følte det ikke var noe vits da det bare var veiing osv på den timen.

Tviler, han er hjemme i perm med mini og jeg vil helst ikke ha mini på kontrollene. Men han skal være med på tul.
Han var med på de fleste kontrollene sist da.

Han har ikke blitt med i de to tidligere svangerskapene så han blir nok ikke med nå heller. Helt greit for meg :p han kan heller være på jobb å tjene penger [emoji23]

Min skal være med på TUL og første time til jordmor, og sikkert på alt annet han får til å bli med på[emoji173]️

Han skal være med på ul, og tenker kanskje jm for å høre hjerte første gang. :Heartred ellers blir det nok til at jeg går alene. :)

Samboeren min var med på første kontroll hos legen. Synes det var veldig greit, han fikk stille spørsmål osv. Tror ikke han blir med på resten av kontrollene, kanskje en gang til jordmor hvis han har lyst. Og ultralyd da selvsagt:love2

Får alle disse fedrene fri fra jobb? Her kan nok ikke samboer regne med noe fri og må jobbe en lørdag for å få vært med på ordinær ultralyd.

Forrige gang var han med til jordmor et par ganger mot slutten, og selvsagt på alle ultralyder - ordinær ultralyd, tidlig ultralyd og 3D-ultralyd i uke 27. Synes ikke det er nødvendig at han er med når jeg bare skal levere urinprøve og ta stikk i fingeren hos legen i begynnelsen, liksom :rolleyes:

Back
Topp