civciv
Elsker forumet
ORIGINAL: Thorgers
Gurimalla,da er det jammen ikke lenge igjen. Jeg skal på sykehuset den 8. april for å planlegge fødsel jeg da[:)] Skal ta røntgen av bekkenet for å se om jeg kan føde normalt denne gangen så skal vesla måles og en avgjørelse tas utifra det. Blir muligens satt igang ca 14 dgr før termin,er hun for stor blir det avtalt ks rundt 5 mai tror jeg. Så går noen spennende uker i møte selv føler jeg. Skal bli godt med litt oppklaring. Jeg gleder meg veldig til å se vesla di,men spådommene om overtid ser det ut som vi slipper[:D][:D][:D] Men vi er jammen snart kommet i MÅL... det er fantastisk[:D] Håper kløen stilner etter at du har fått ut veslemor. Ønsker deg lykke til,civciv...
Oi, dagen etter, såå spennende. Vet du hvor stor hun er nå? Min prinsesse ble estimert til 2,5 kg i går fredag 33+1. Så hun er ikke lita.
Vet akkurat hva du mener. Jeg har gått uviss rundt siden 20. februar og det var så deilig å få en plan og en dato å forholde seg til.
Hehe, spådommen om overtid ser ikke helt ut til å bli noe av nei hehe. [8D] Gleder meg veldig til å se lille vidunderet ditt også. [:D] Helt utrolig at vi snart er i mål. Så nervepirrende detvar i starten og nå er det hele snart over. *gåsehud* Helt utrolig! [:D]
Ønsker deg også en masse lykke til. Jeg har vært litt fravæerende her på forumet en stund, men jeg tenker stadig på spesielt deg og hvordan det går. [;)]