J-40280841
Andre møte med forumet
Hei noen som har noen tips mot svangerskapskløe? Klør så mye at det er vanskelig og sove om natten. Smøre meg med olje og fete kremer men det hjelper lite. flere som har samme problem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg opplevde litt kløe den siste uken, ikke så ille, men plagsomt. Dusj med kaldt vann, og smøre med krem for sensitiv hud hjalp. Mener de selger reseptfri krem mot kløe i apoteket som gravide kan bruke. Lurt å kontakte legen hvis det er så ille som du beskriver!Hei noen som har noen tips mot svangerskapskløe? Klør så mye at det er vanskelig og sove om natten. Smøre meg med olje og fete kremer men det hjelper lite. flere som har samme problem?
Hei tusen takk får svar, skal til legen på torsdag så da får jeg høre med hanBare pass på at det er kløe og ikke svangerskapsforgiftning eller svangerskapsdiabetes. Når jeg fikk kløe ba legen meg komme med en gang, var heldigvis bare vanlig kløe. Ville hørt med legen din
Tusen takk får svar, skal prøve og se om det hjelperJeg opplevde litt kløe den siste uken, ikke så ille, men plagsomt. Dusj med kaldt vann, og smøre med krem for sensitiv hud hjalp. Mener de selger reseptfri krem mot kløe i apoteket som gravide kan bruke. Lurt å kontakte legen hvis det er så ille som du beskriver!