Svangerskapskløe

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sist gang jeg var hos jordmor fikk jeg beskjed om at jeg hadde svangerskaps kløe. Hun sa jeg bare måtte passe på og smøre meg med masse fuktighetskrem. Dette føler jeg ikke hjelper i det hele tatt... Smører meg hele tiden, men klør like mye. Får nesten ikke sovet på grunn av dette, og har kroppen full av sår. :(

Skal til legen imorgen, så håper han kan gi meg noe. Blir deprimert hvis jeg må holde på sånt en måned til..

Er det noen av dere som har svangerskapskløe, og får noe for dette?

Jeg har ikke det. Høres helt forferdelig ut asså. Håper du kan få noe av legen som kan lindre :)

Vet det er noen som har fått medisiner, men først må man jo ta blodprøver og se om det er svangerskapskløe, eller bare kløe i svangerskapet, om du ser forskjellen. Om man klør fordi man har masse galle i blodet hjelper det ikke stort med krem, liksom. Tøysejordmor.

Er igangsatt nå grunnet svangerskapskløe! Har du tart blodprøver, som i leververdier og gallesyre? Har prøvd alt fra Polaramin, vallergan, Certirizin, Ursofalk, Betnovat, Apolar, Prednisolon, kalde dusjer, vanlig fuktighetskrem osv. Har man forhøyede gallesyrer så hjelper ingenting, desverre! Har omtrent ikke sovet på 4 uker så føler med deg!

Er igangsatt nå grunnet svangerskapskløe! Har du tart blodprøver, som i leververdier og gallesyre? Har prøvd alt fra Polaramin, vallergan, Certirizin, Ursofalk, Betnovat, Apolar, Prednisolon, kalde dusjer, vanlig fuktighetskrem osv. Har man forhøyede gallesyrer så hjelper ingenting, desverre! Har omtrent ikke sovet på 4 uker så føler med deg!

Tok blodprøve sist gang jeg var hos legen ja, men den hadde de vist klart og rote vekk... Så da måtte jeg ta en ny idag.. :(

Har hatt det helt likt som deg, bare at jeg omtrent ikke har sovet siden uke 21... Fikk til og med prøve sovemedisin, uten at det hjalp. Skal ENDELIG bli satt igang nå på onsdag, da er jeg 37+0, da jeg ikke ønsker et prematurt barn.

Masse lykke til videre med igangsettelsen :)

Gratulerer til junibaby! Lykke til til dere andre med svangerskapskløe og som skal settes i gang!
Men: Spørsmål! Hva har deres verdier vært på når de har sjekket blodet?

Back
Topp