svangerskapskløe

mie_

Blir kjent med forumet
Noen her som har eller har hatt det? her klør det veldig på hele kroppen, inni hendene og under føttene.

Var hos legen i går og tok blodprøver, får svar ca på tirsdag. men fikk ikke noe særlig info om det av legen. Nevnte også at det fortsatt kjennes ut som baby ligger i tverrleie og er 35+4, han sa han hadde goood tid på å snu seg, så det var ikke noe problem. mens jordmor sier at han burde ha snudd seg fra tverrleie i uke 36, noen som har baby i sete eller tverrleie nå?

Sniker fra januar. Er uke 37+3 og har baby i seteleie. Han kommer nok ikke til å snu seg pga hjerteformet livmor.

Jeg har slitt med det en stund, men ikke fått påvist gallesyre som gjør at det er farlig. Hvit vask og sånne reisesyketabletter er det jeg har fått anbefalt av legen..

Her bytter han på tvert/seteleie.. Er 35+3 idag.. Så blir noen spennende uker:)

Har ein som ligger i sete. Blir spennandes å komma te jordmor på torsdag å sjekka koss da ligge an;) Fekk beskjed fra legen at eg måtte rekna med 50/50 sjanse for setefødsel........

Hei, jeg har den farlige kløen, det tar ca to dager fra blodprøvene er tatt til de har svar på dem. Ville ringt da og hørt. Klødde så mye natt til første nyttårsdag at jeg ringte føden og hørte om de visste hva prøvene mine sa. Var på kontroll igår og skal på kontroll framover. Hvitvask hjelper litt, og å smøre seg med parfymefri olje/krem. Håper du slipper unna!

Back
Topp