Svangerskapskløe?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg holder på å bli gal! Sitter her og biter tennene sammen for ikke å klø hull på huden. Armer, hender og bein er værst, men ryggen og magen å... Noen som har noen råd?

Henger meg på her, for det skulle jeg også likt å vite!
Hadde det på samme måte i hele forje svangerskap, tok det opp med lege og jordmor, men det ble bare glemt av blant andre ting man tok opp.
Men denne gangen skal jeg finne en "kur" mot dette!
Lykke til, og håper på bedring hos deg og xsmile5

JENTER! Jeg klør så mye at jeg har lange klore-såre nedover leggene. Jeg har faktisk tydd til loratadin som er en allergi-tablett som egentlig er for nese/øye/pollen. Men den har alltid fungert for min kløe. Egentlig fikk jeg kløen min i sjakk (har hatt det i 6 år) men etter graviditeten så blusset den opp igjen. Loratadin har ALLTID fungert for meg. Jeg spurte legen min om Loratadin og den er GODKJENT for medikament brukt når man er gravid!

Lykke til <3

Jeg har fått Phenergan av legen min mot kløen. Det funker! Og, enda bedre, det tok knekken på kvalmen også. :p

Jeg kløddde meg til blods på leggene med førstemann og fikk ingenting for det! Følte jeg ble gal... Skjer det denne gangen også skal jeg søren meg prøvde Loratadin. Har det mot allergi fra før. :P (Må bare spørre legen for sikkerhetsskyld..) Men håper jeg slipper unna denne gangen!

Uff sliter med det samme klør som bare det på ryggen og leggene.
Store kloremerker nedover ryggen :(

jeg holder på å klø meg ihjel og jeg trodde jeg hadde fått lopper eller noe :S ikke har jeg dyr heller ;P

loratadin er det noe man kjøper på apoteket uten resept ?:)

Loratadin måtte jeg ha resept for da jeg trengte det for allergi, så man må nok til legen for å få det, ja :)

aaha :) kan jo spørre legen min:) jeg har også div allergier fra før av så det er jo fult mulig jeg får det:)

Fikk en eksem krem mot det:) er 12+2 å merke ikke like mye nå:)

ICSI mirakel ventes JUNI 2013

Mildison hete den:) ikke resept på den

ICSI mirakel ventes JUNI 2013

Jeg har våknet flere netter på rad fordi det klør noe helt j.....på hele kroppen!
Hørt at hveteklibad kan hjelpe mot kløe..hjelper lite dersom man ikke har badekar.
Brukte forøvrig mentholatum der det klødde som værst, og det hjalp faktisk..fikk sove resten av natta. For allergimedisin funker ikke...

jeg holder på å klø meg ihjel og jeg trodde jeg hadde fått lopper eller noe :S ikke har jeg dyr heller ;P

loratadin er det noe man kjøper på apoteket uten resept ?:)

Loratadin trenger man ikke resept til nei. Men hvis man har muligheter for å kjøpe det i Sverige er det MYE billigere der! I Norge tror jeg det koster 150 kroner for 30 dager, mens i sverige koster det 30...

Men ikke resept, står i allergi-hylla! :)

Back
Topp