Svangerskapskløe

Maanestråle

Gift med forumet
Er det noen her med erfaring rundt dette? De siste ukene har kløen bare blitt verre og verre, men jeg har ikke tenkt noe på det. Men når jeg har lest om det nå, står det at ved tegn på kløe i hendene og føttene kan bære tegn på farlig svangerskapskløe... Og det er der det klør hos meg blir veldig bekymret, burde kanskje ringe legen i morgen..?
Noen som vet noe om dette?

Ring legen i morgen og hør hva de sier. Men jeg ville nesten ha krevd å tatt blodprøver, for det kan være farligt. Mange leger ufarliggjør det, og det er IKKE bra!

Prøver ikke å skremme deg nå, lykke til[:)]

Visste ikke det kunne være farlig, men leste litt om det nå og ble ganske bekymret...[:(] får ringe med en gang i morgen tidlig tror jeg...

ORIGINAL: Maanestråle

Visste ikke det kunne være farlig, men leste litt om det nå og ble ganske bekymret...[:(] får ringe med en gang i morgen tidlig tror jeg...

Visste ikke jeg heller, men min far (han er lege[;)]) reagerte når jeg sa at jeg klødde en del. Så derfor jeg vet det, han ville jeg skulle ta prøver. Men så forsvant det[:D]

Noen som vet hvor fort man bør komme i kontakt med lege..? Skulle bare komme inn i morgen, men jeg klør jo i hjel... Og hvis det er farlig svangerskapskløe bør det kanskje behandles fort..? Noen som vet?

Dytt

Back
Topp