Svangerskapshodepine

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Noen som har det?
Har hatt hodepine siden lørdag, men ikke så kraftig at jeg har tatt smertestillende. I natt derimot våknet jeg av hodepinen å måtte ta en paracet. Når jeg våknet var den bare blitt værre, og det hele endte med at jeg hadde så vondt at jeg kasta opp nettopp. Men det var som å lette på trykket, og nå føler jeg meg helt fin igjen!

Samme her.. kommer i ulik grad. Er som regel værst ca 10 min etter at jeg har reist fra jobb. Huff, håper det blir bedre snart!

Helt grusomt. Men tror det skyldes en låsning rett å slett! Skal til naprapat i morgen

Jeg har bihulebetennelse og sliter med konstant hodepine pga det. Ingenting å gjøre med, paracet funker ikke, og medisin mot bihulebetennelse kan jeg ikke få siden jeg er gravid...

Samma her, går greit så lenge eg sitte, men får skikkeli skallbank med ein gong eg reise meg opp...off da må jo snart gi seg:)

Fikk det igår, har det enda. Håper ikke det varer lenge sier jeg bare =)

Sliter veldig med hodepine og stiv nakke og skuldre. Har kommet nå i sv.skapet. Skal til jm imorgen og håper å få komme til fysio både pga av nakke og bekken. Ødelegger hele dagen dette!

Jeg har også en del vondt i hodet. Det som hjelper er mye søvn og frisk luft. Synd jeg ikke har særlig tid eller anledning til noen av delene i hverdagen..

Hadde et par uker med mye hodepine, våknet med det om morgenen også ble det verre utover dagen. Nå har det heldigvis gitt seg, hvertfall foreløpig. Det som hjalp meg var å komme ut i frisk luft og saltvanns-nesespray. Var veldig tett i nesa/bihuler samme perioden, spesielt når jeg lå flatt, så tror hodepinen kom av det. Er vel ganske vanlig å bli tett i nesa når man er gravid.. :eek:

Har vært veldig plaget av hodepine så langt i svangerskapet. Har slitt mye med det tidligere også jeg da, så det har blitt en vane :-/ Men merker det blir bedre hvis min kjære orker å massere nakke og skuldre. Er nok der det kommer fra...

Har og fått det, desverre:(
Kommer og går, mest når jeg stresser, så hjelper på å jobbe litt mindre nå.

Migrene her. Har heldigvis stabilisert seg etter uke 12. Phu! For det er PYTON!

Kjenner det ligger å lurer i bakhodet, men jar heldigvis ikke vært så grusomt i dag. Håper jeg slipper unna nå når jeg har fridager!
- koffein hjelper kanskje de som drakk mye koffein før, man får abstinenser av å kutte ned på kaffe etc.. :)

Back
Topp