svangerskapsforgiftning

pops25

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med det her?
Har fått så hovne bein, i tillegg til vondt i hodet og konstant trøtt og sliten. Nevnte dette for mamma som ble litt bekymret. jeg var i utgangspunket ikke det, men må si jeg ble det etter hennes reaksjon. skal til legen etterpå for sjekk. Men det er vel fryktelig tidlig i uke 20+5??

Har ikke hatt det selv, men ei venninne hadde det... Det er veldig tidlig om du har det nå ja, er visst visst sjeldent det kommer så tidlig. Legen kommer nok til å sjekke blodtrykk og urin.. Håper det går bra [;)] Er du svimmel forresten? Eller vondt øverst i magen?

Lykke til! [:)]

litt svimmel, men ikke sånn plagsomt svimmel. mest om morgen. Vondt nederst i magen, øverst merker jeg ikke stort. Takk for det[:)]

jeg hadde det med eldstemann, har vært bekymret for det i de to svangerskapene etter det, men jm og lege sier det er sjeldent å få det før uke 28 +, så krysser fingrene for at du slipper unna, ikke noe kjekt

jeg hadde også sv.forgiftning sist gang...
jeg synest også dette var veldikt tidllikt ikke norm før i uke 28 ++++

men det er jo helt klart symptomer som er relaterte til sv.forgifning,
støtter deg i å gå til legen, bra å gå en gang formye eller å ikke gå..
få målt blodtrykke ditt hvertfal.

lykke til,

det går helt sikker fint:)

det er mulig å få tidlig svangerskapsforgiftning. så bra at du skal til legen. ta med deg en urin prøve også slik at de får sjekket om du har eggehvite i urinen. venter på oppdatering fra deg. håper du ikke har det. krysser fingrene for deg.

Du får nok ta deg en tur til legen så de får sett på blodtrykk og urin. Siden dette kan være symptomer så blir du nok fulgt godt opp videre[:)] Men mange gravide får vann i kroppen uten at det er noe farlig bak det[:)] Så ville slapt av til du har vært hos legen iallefall[:)]

Men kjenner til bekymringene, hadde svangerskapsforgiftning sist, og er redd jeg får det igjen denne gangen og!!
Har begynt å få fine sokkemerker på beina og hodepine har jeg jo hatt i flere uker nå! Men satser på at denne jenten holder seg fint i magen i mange mnd enda[:)] Så vi får krysse fingrene[:)]

da har jeg vært hos legen, blodtrykket var fint, urinprøven fin og blodprøve tatt. han trodde ikke det var noe farlig. kun vann i kroppen tidlig. så jeg føler meg nå ti kg lettere... bortsett fra at jeg hadde gått opp 2.5 kg til...

Back
Topp