Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei
Er det noen som har svangerskapsforgiftning?
Jeg har fått beskjed om eggehvite i urinen, men jeg har ok blodtrykk. Kan det alikevel være svangerskapsforgiftning?
Sliter med hodepine og hovne fingre..
Takk for svar.
Jeg bør vel sjekke urinen neste uke igjenn kanskje, eller skal jeg vente til neste kontroll om 4 uker?
Bør en ta det rolig i disse tilfellene?
Jeg og har hatt eggehvite i urinen, men normalt BT. Og ved neste kontroll uka etter, så var alt bra. Jeg ville ha levert en urinprøve innen du skal på kontroll, og samtidig få sjekket BT. Jeg hadde eggehvite pga trening....så det var bare normalt, og ikke farlig. Det er vel lite du kan gjøre med det, annet enn å gå jevnlig til kontroll!!
Lykke til
Hei Tassen!
Pussig kommer akkurat fra kontroll selv med påvist eggehvite - men normalt blodtrykk. Ettersom jeg også har endel hevelser i kroppen, er svimmel og har kastet opp sånn helt uten videre - skal jeg tilbake om en uke og levere ny urinprøve og måle blodtrykk. De sa det kunne være første tegn på svangerskapsforgiftning men at det var veldig sjelden å få det så tidlig. Og at blodtrykket var egentlig det første man så det på. Så bekymrer meg egentlig ikke og har fått bekskjed om å ikke gjøre det heller- men det er betryggende å vite at de sjekker det opp neste uke. Tilfelle rottefelle!
Jeg fikk også påvist eggehvite i urinen ved forrige kontroll. I tillegg til høyt blodtrykk men har ingen hevelse eller hodepine. Men legen sykemeldte meg da men hørte ikke et ord om svangerskapsforgiftning.
ja...eller vet ikke hva jeg skal si jeg...var jordmor som sendte meg videre til lege.Da hadde jeg neste time om 14 dager.Den skulle jeg bare beholde.Så får vi se. Nei han er elendig til å informere.
Jeg hadde svangerskapsforgiftning da jeg gikk med Frida. Jeg var plaget med litt høyt blodtrykk men mye eggehvite i urinen. Da jeg hadde gått til kontroll i ca. 3 uker ønsket legene å starte fødselen 4 uker før tiden. Heldigvis er alt bra med både meg og Frida.[:)]