Svangerskapsforgiftning??

Alias

Gift med forumet
I natt var jeg på sykehuset, har hatt flere kontroller pga mistanke om svangerskapsforgiftning, forrige lørdag hadde jeg 2+ i protein i urinen, men blodtrykket var ikke på mer enn 135/ 75 noe jeg synes er høyt på meg selv...i de siste dagene har jeg gått opp 4 kg på 3 dager og hadde en voldsom huepine så jeg fikk beskjed om å dra hen...di målte blodtrykket mitt som var på 153/95 første gangen, da fikk jordmor litt panikk siden undertrykket var så høyt, men så tok hun 4 ganger til...og det siste var på 127/78 så da skrev di opp det...jeg må virkelig si jeg blir litt engstelig jeg da...men siden jeg hadde bare 1+ i proteiner og hadde hatt så mye mer fra før så var det sikkert ikke noe galt...hvorfor må di bruke di automatiske bt målerene hadde kanskje vært en ide å brukt et manulelt siden det var så store forskjeller ute å gikk...???jaja...venter nok en gang på svar fra blodprøvene...

Uff... du får ha lykke til jaffal!

Masse lykke til....
(syns det er så mange som har SF her jeg-trodde ikke det var så vanlig jeg[8|])

Oj shit. Rart de sendte deg hjem igjen med så høyt blodtrykk liksom.

Du får ha lykke til. Håper du føder snart!

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: dite

Masse lykke til....
(syns det er så mange som har SF her jeg-trodde ikke det var så vanlig jeg[8|])

Det er blitt noen av oss nå ja. Trodde heller ikke det var så vanlig. Men hos de fleste av oss så er det jo mild variant da, som ikke krever innleggelse, men ro og hvile hjemme.
Mitt blodtrykk er under kontroll igjen, men man blir tett fiulgt opp.

Signerer!! 

Lykke til..

Back
Topp