Svangerskapsforgiftning?

Lillevenn2016

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hei
Jeg er lagt inn over natta på føden nå grunnet mulig svangerskapsforgiftning. Har høyt blodtrykk, protein i urin og lammelse i ansiktet. Noen fler som har opplevd lignende som opplevde å bli satt igang? Håper jeg blir satt igang om det ikke kommer i gang av seg selv.

Hei, jeg ble lagt inn i fjor med svangerskapsforgiftning. Jeg var ikke kommet så langt som deg, men sønnen min ble hentet med ks etter et par dager. De vil nok prøve å stabilisere deg før de forløser, men eneste kuren er forløsning. Lykke til ❤

Lykke til[emoji173]️[emoji173]️

Har ikke opplevd det selv, men ønsker deg masse lykke til! :)

Tusen takk allesammen! [emoji173]️Ballongen har vært inne i litt over 2 timer, og nå er det bare og smøre seg med tålmodighet og satse på at formen ikke blir verre for da blir det keisersnitt og det ønsker jeg helst ikke. Har jo på toppen av det hele pådratt meg bells parese og er lammet i halve ansiktet, noe som både er skummelt og ekkelt[emoji30] håper formen ikke blir verre og at det blir fødsel i løpet av morgendagen [emoji4]

Lykke til !!:Heartred

Masse lykke til, håper det starter snart og at formen holder seg. Bells paraese høres ubehagelig ut :O

Back
Topp