Svangerskapsforgiftning?

Fru.reb

Forelsket i forumet
Hei. Noen som tidligere har hatt svangerskapsforgiftning og fått det igjen i et annet svangerskap? Er gravid med nr 3. Og med første hadde jeg alvorlig svangerskapsforgiftning . Med nr 2 hadde jeg det ikke. Men i dette svangerskapet er jeg plutselig blitt så dårlig . Jeg har veldig pannehodepine , kvalm og føler meg rett og slett uvel og dårlig . Tenkte å kontakte legen i morgen .. men noen med erfaring å dele?

Hei. Noen som tidligere har hatt svangerskapsforgiftning og fått det igjen i et annet svangerskap? Er gravid med nr 3. Og med første hadde jeg alvorlig svangerskapsforgiftning . Med nr 2 hadde jeg det ikke. Men i dette svangerskapet er jeg plutselig blitt så dårlig . Jeg har veldig pannehodepine , kvalm og føler meg rett og slett uvel og dårlig . Tenkte å kontakte legen i morgen .. men noen med erfaring å dele?

Har aldri hatt det selv, så har ikke egne erfaringer.. Vet at sjangsen er større hvis du har hatt det i tidligere svangerskap..
Jeg ville kontaktet føden i dag hvis du føler deg sånn uvel..kan bli fort verre hvis det er svangerskapsforgiftning..
God bedring.. [emoji8]

Uff. Ikke noe godt å ha det sånn.
Ring føden og få snakket med JM allerede i dag. [emoji4]

Enig med de andre, ring føden nå og få deg en sjekk.

Hat du fått sjekket det opp? Om ikke burde du det. Jeg har slitt med det samme, men urinprøven og blodtrykket var bra. Best å få slikt undersøkt.

Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist jeg gikk gravid. Ikke fått det denne gangen. Jeg ville kontaktet føden om jeg var deg. Høre hva de sier. Bedre å ta kontakt en gang for mye enn for lite. Masse lykke til.

Hei . Jeg har vært hos legen i dag og ble henvist til sykehuset , jeg er nå blitt innlagt . Jeg har ikke svangerskapsforgiftning , men pga alle symptomene og forhøyet blodtrykk ville de legge meg inn for å ta prøver og følge med meg . Kjenner tårene presser på siden jeg må være borte fra barna mine ☹️

Hei . Jeg har vært hos legen i dag og ble henvist til sykehuset , jeg er nå blitt innlagt . Jeg har ikke svangerskapsforgiftning , men pga alle symptomene og forhøyet blodtrykk ville de legge meg inn for å ta prøver og følge med meg . Kjenner tårene presser på siden jeg må være borte fra barna mine ☹️

Åh så dumt. Men samtidig godt at de passer på deg. [emoji173]️
Gode tanker til deg.

Føler med deg! [emoji177] Bra at de sjekker deg,og at du blir tatt på alvor. Masse god bedring til deg!

Godt de passer på deg :)

Så kjedelig!! [emoji29] Håper du får komme fort hjem, men godt de tar det alvorlig og du blir fulgt ordentlig opp!! [emoji173]️[emoji173]️

Takk for alle gode ord dere [emoji173]️ blodtrykket har dessverre steget .. men håper jeg får komme hjem i morgen uansett :)

God bedring! Tenk at det er godt du blir sjekket og tatt vare på så du har mer energi til de hjemme og den lille i magen ❤️❤️

Back
Topp