Har de siste dagene hatt en slags press følelse i pannen. Vet kraftig hodepine i pannen kan komme i forbindelse med svangerskapsforgiftning. Var hos jordmor på torsdag, hun fant ingenting i urinen og på ødem har hun bare skrevet ett + tegn? Er ganske hoven i føtter og hender, samt ansikt, men sa til henne at det var ikke noe som var vondt eller over snittet plagsomt. Denne press fornemmelsen i hodet og pannen kom forsåvidt på fredags kveld.. Hva tror dere? Burde jeg ringe jordmor igjen i morgen? Har time der neste mandag. Har ikke kjent noen flimring forran øynene, bare at jeg føler meg sliten i hodet og øynene.
Hva vil forresten skje om det skulle vise seg å være sv.forgiftning? Settes man igang da? Er 37+0 nå, mandag.
Hva vil forresten skje om det skulle vise seg å være sv.forgiftning? Settes man igang da? Er 37+0 nå, mandag.
leste ett sted at man kunne få smerter over magen også? Har hatt endel av det, spesielt på høyre side.. Tror det blir en tlf til jm i morgen ja. Håper jeg tar feil!