Svangerskapsforgiftning

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Noen som har fått det?
Jeg har starten på det 1+ på protein i urinen idag, men hadde blodtrykksfall på sykehuset så det blodtrykket var de usikre på. Og jeg har blitt veldig hoven i ansiktet

Hadde ikke med N så dette er helt nytt for meg

Fikk det med storebror, da starta det med hodepine, +1 prot og vann i uke 31.. Ble satt igang en uke på overtid med et fordobla blodtrykk fra svangerskapsstarten, 3+ prot, hodepine, magesmerte og 20kg pluss på 10 uker..

Fikk det med storebror, da starta det med hodepine, +1 prot og vann i uke 31.. Ble satt igang en uke på overtid med et fordobla blodtrykk fra svangerskapsstarten, 3+ prot, hodepine, magesmerte og 20kg pluss på 10 uker..
Oi det ble fort forandret :O
Har hatt en del hodepine og spor av protein men idag +1 og våknet opp med hovent ansikt

Hvordan oppfølging blir det nå?
Vanlig kontroller eller oftere hos jm eller lege?

Oi det ble fort forandret :O
Har hatt en del hodepine og spor av protein men idag +1 og våknet opp med hovent ansikt

Hvordan oppfølging blir det nå?
Vanlig kontroller eller oftere hos jm eller lege?
Åh! Du får be om ukentlige kontroller fremover, sånn at du kan føle deg trygg! :)
Jeg skal egentlig ha veldig god oppfølging fremover, men har havna i en kinkig situasjon hvor jeg må finne ei ny jm :p jeg har frem til nå vært på flere kontroller enn vanlig, ca hver 3.uke siden uke 7.. :)
Pga morkakesvikt under fødselen så skal jeg visstnok få ultralyd for å sjekke den senere i svangerskapet, men det kommer jeg nok til å ta opp med ahus sånn sett.. Mulig resten av jm-kontrollene blir der også..

Åh! Du får be om ukentlige kontroller fremover, sånn at du kan føle deg trygg! :)
Jeg skal egentlig ha veldig god oppfølging fremover, men har havna i en kinkig situasjon hvor jeg må finne ei ny jm :p jeg har frem til nå vært på flere kontroller enn vanlig, ca hver 3.uke siden uke 7.. :)
Pga morkakesvikt under fødselen så skal jeg visstnok få ultralyd for å sjekke den senere i svangerskapet, men det kommer jeg nok til å ta opp med ahus sånn sett.. Mulig resten av jm-kontrollene blir der også..
Da får jeg se :) sykehuset tar kontroll neste uke av blodtrykket og uken jordmor med BT og urin. Så blir det såfall etter det. Å nei så kjedelig :/
Satser på at det ordner seg :) denne gangen slipper jeg å bytte sykehus. Deilig :)

På meg fant de protein +2 hadde litt hevelse og hodepinne!Men jeg hadde ikke veldig høy BT! Men nå på siste kontroll urin var helt fint igjen

Back
Topp