Svangerskapsforgiftning :/

God bedring! Det er det eneste stedet du hører hjemme frem til fødsel det der nå. Spør de spm til de ansatte som du lurer på, så kan det hjelpe litt på usikkerheten. Ellers håper jeg du allikevel får en god fødsel.
Jeg hadde sf, og det tok litt tid før jeg tok kontakt med sykehuset. Husker nettene med blodtrykksmedisin som himmelen, jeg sov så godt som jeg ikke hadde gjort hele siste trisemesteret. Så får du vel ekstra bemanning på fødestua, og det er jo bare positivt!
Prøv å finn roen din den siste tiden, da det vil gi deg styrke :) sender positive tanker din veg!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Min eldste ble født v/akuttkeisersnitt da jeg hadde alvorlig sf og HELLP. Da var jeg ca 36+3 (litt usikre pga rot i sykehusjournalen min).

Var en skremmende opplevelse og jeg hadde en tøff barseltid mye blodtrykksproblemer (de aller fleste blir jo bra når bebis er ute men noen får problemer), men gutten var frisk og fin, alt gikk bra og alt som føles ille der og da i øyeblikket blir fort vage minner. Så lenge du er på sykehuset tar de det alvorlig og følger opp, og da er du i veldig gode hender!!!! Slapp av, trøst deg med at hver dag bebis får i magen er en bonus, og plutselig er du mamma:-)
Ca like langt som jeg er i dag det da.
Håper jeg slipper å slite med det i etterkant da.
Dem er flinke her til å passe på, og føler meg jo ikke dårlig. Så detta må gå bra :)
Ja plutselig er jeg mamma :-D :-O

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Sniker innom fra mai. Veit du blir passa på av de flinkeste legene vennen, så detta kommer til å gå kjempebra :D Tenk nå har du lille mirakelet hos deg snart, litt tidligere enn planlagt, men hu kommer til å klare seg så fint :) Tenker masse på dere..hils C :) Klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk vennen <3
Ja ting gikk litt raskere enn jeg hadde trodd pga dette her. Håper lille er sterk , og at vi kommer oss greit gjennom dette her.

God bedring! Det er det eneste stedet du hører hjemme frem til fødsel det der nå. Spør de spm til de ansatte som du lurer på, så kan det hjelpe litt på usikkerheten. Ellers håper jeg du allikevel får en god fødsel.
Jeg hadde sf, og det tok litt tid før jeg tok kontakt med sykehuset. Husker nettene med blodtrykksmedisin som himmelen, jeg sov så godt som jeg ikke hadde gjort hele siste trisemesteret. Så får du vel ekstra bemanning på fødestua, og det er jo bare positivt!
Prøv å finn roen din den siste tiden, da det vil gi deg styrke :) sender positive tanker din veg!

Tusen takk Theamor :-)
Ja sover ganske godt her, og dem måler og ordner hele tiden. Så dem passer hvertfall på godt :) godt dem oppdaget det når dem gjorde.

Ca like langt som jeg er i dag det da.
Håper jeg slipper å slite med det i etterkant da.
Dem er flinke her til å passe på, og føler meg jo ikke dårlig. Så detta må gå bra :)
Ja plutselig er jeg mamma :-D :-O

Den beste "kuren" er jo at bebis får komme til verden:-) Jeg fikk jo HELLP i tillegg, og når de følger med deg på sykehuset, slipper du nok det, så du slipper nok problemer i etterkant. Bare slapp av og ta alvorlig alle råd de gir deg. Blir nok bra både for dn lille og deg! Lykke til!!!!

Hadde svf forrige gang og det ble merket i uke 36 fordi jeg følte meg generelt dårlig og ba om å få komme inn på kontroll for å sjekke. Var innlagt i en uke før de satte meg i gang. Fikk ikke lov å gå på butikken rett bortenfor en gang fordi bt var så høyt. Fikk epidural når fødselen var i gang og fikk ikke lov å presse pga bt men ellers hadde jeg en god opplevelse med sykehuset. De fulgte meg skikkelig godt opp både før og etter at han var ute.

Den beste "kuren" er jo at bebis får komme til verden:-) Jeg fikk jo HELLP i tillegg, og når de følger med deg på sykehuset, slipper du nok det, så du slipper nok problemer i etterkant. Bare slapp av og ta alvorlig alle råd de gir deg. Blir nok bra både for dn lille og deg! Lykke til!!!!
Ja det beste er jo at dem kommer ut :) Nå driver dem jo bare å forlenger svangerskapet som dem sier.

Hadde svf forrige gang og det ble merket i uke 36 fordi jeg følte meg generelt dårlig og ba om å få komme inn på kontroll for å sjekke. Var innlagt i en uke før de satte meg i gang. Fikk ikke lov å gå på butikken rett bortenfor en gang fordi bt var så høyt. Fikk epidural når fødselen var i gang og fikk ikke lov å presse pga bt men ellers hadde jeg en god opplevelse med sykehuset. De fulgte meg skikkelig godt opp både før og etter at han var ute.
Samme som meg da, ble lagt inn på onsdag 36 uker, og blir satt igang onsdag neste uke. Godt dem fulgte deg opp hele veien, også når han kom ut. Håper de gjør det her og, de er hvertfall flinke her nå :-)

Godt du er på sykehuset hvor de kan følge godt med på deg og lille, masse lykke til med alt det forestående :)

Usj :-( Håper snuppa vil holde seg inne til du er 37 uker.
Du er ihvertfall i gode hender nå :-) klem

Hei hei, Joda det får forsåvidt fint her. Blodtrykket holder seg stabilt med medisiner. Og protein holder seg på 2+. Har hatt litt vondt i hodet og vært litt uggen i dag, men det har gått over nå etter noen paracet og kvalmestillende.

Slapper av og kjeder meg :-p Hehe men tiden går jo på et vis. Snart er onsdagen her :-)

<3 Venter ei lita snuppe 9.august <3

I dag er det mandag, da er det bare to dager til de begynner å sette deg igang. Håper du holder deg stabil de to dagene, og at forgiftningen går bort når premien er ute :) Det er lange dager på et sykehus, men håper du får den til å gå på et vis! :)

Huff. Vet hvor kjedelig det er. Timene er lange :/
Får håpe du får ligge til onsdag ja, vill være best for deg :)
Tenker på deg både tidlig å seint iløpe av dagen :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Dere er flotte damer! :-) ja tiden går på et vis :) kjedelig er det absolutt, men bare to dager nå så. Spent, nervøs og gleder meg på en gang.
Fått masse tanker om hvordan der vil bli å skulle bli mamma. Vil jeg klare det? Vil jeg kunne skjønne hva som må gjøres osv. Ikke hatt slike tanker før nå. Men det er nok fordi det nærmer seg veldig nå. Er nervøsiteten kommer.

Formen er hvertfall grei, blodtrykket holder seg fint med medisiner. Og jeg føler meg ikke dårlig hvertfall. Så ser ut som om hun holder seg til der frem til onsdag.

Dere er flotte damer! :-) ja tiden går på et vis :) kjedelig er det absolutt, men bare to dager nå så. Spent, nervøs og gleder meg på en gang.
Fått masse tanker om hvordan der vil bli å skulle bli mamma. Vil jeg klare det? Vil jeg kunne skjønne hva som må gjøres osv. Ikke hatt slike tanker før nå. Men det er nok fordi det nærmer seg veldig nå. Er nervøsiteten kommer.

Formen er hvertfall grei, blodtrykket holder seg fint med medisiner. Og jeg føler meg ikke dårlig hvertfall. Så ser ut som om hun holder seg til der frem til onsdag.

Hva gjør du på da, leser eller ser tv? Noe tidsfordriv. Løse kryssord eller soduko :)
Er nok helt normalt at de tankene kommer. Men de fleste vet hva som skal gjøres når baby kommer. Instinktet ditt setter inn, og all øvelse med dukka fra da du var liten kommer til nytte, så ingen tvil.om at du vet hva som er rett for deg og din lille :) å det står jeg for, selv om jeg ikke kjenner deg ;)

Hva gjør du på da, leser eller ser tv? Noe tidsfordriv. Løse kryssord eller soduko :)
Er nok helt normalt at de tankene kommer. Men de fleste vet hva som skal gjøres når baby kommer. Instinktet ditt setter inn, og all øvelse med dukka fra da du var liten kommer til nytte, så ingen tvil.om at du vet hva som er rett for deg og din lille :) å det står jeg for, selv om jeg ikke kjenner deg ;)

Søt du er :-)
Ja får håpe det meste kommer av seg selv. Men er nok mye som må læres etterhvert også. Prøve og feile litt kanskje :-)

Jeg ser på tv, går små turer her ved bygget, leser blader eller hekler :-) alt for å få tiden til å gå. Hehe

Må også sende mannen ut etter litt av hvert, og skrive lister på hva han skal ha med seg, gjøre hjemme osv :p
Rakk jo ikke pakke noen fødebag jeg. Eller dvs hadde såvidt fått begynt.

Lykke til,skal tenke masse masse på deg! tenk,snart holder du den lille jenta di! <3 du vil bli en kjempe flott mamma,du er jo allerede mamma til den andre lille jenta di! Snart kan du vise henne alt det fine du har laget til henne <3 gooooo klem!

Lykke til,skal tenke masse masse på deg! tenk,snart holder du den lille jenta di! <3 du vil bli en kjempe flott mamma,du er jo allerede mamma til den andre lille jenta di! Snart kan du vise henne alt det fine du har laget til henne <3 gooooo klem!
Åww tusen takk, det var koselig :-D
Ja snart har jeg to små jenter. Bare denne gangen skal det gå bra! :-) <3

Back
Topp