Svangerskapsforgiftning :/

Myshelle

Elsker forumet
Hei jenter,
Ville bare informere dere om at jeg er lagt inn på sykehuset med svangerskapsforgiftning. Ble lagt inn etter kontroll på onsdag. Her blir jeg visst til jeg har blitt mamma. Jeg får blodtrykksmedisiner for å holde blodtrykket nede. Tar det ellers helt med ro. De vil prøve å holde snuppa inne frem til jeg er 37 uker, er i dag 36+2, så blir jeg da satt igang.
Om noe skulle skje før så blir det keisersnitt, men det håper vi jo ikke.
Ellers føler jeg meg helt grei i formen, men har endel hodepine og vann i beina.

Om noen her har erfaring med svf så må dere gjerne dele det med meg. For kjenner at det er skummelt, men prøver å tenke positivt. Jeg er i hvertfall i de beste hender her på sykehuset.

Klem

<3 Venter ei lita snuppe 9.august <3

Krysser fingrene for deg snuppa xxxxxxxxx

Krysser fingrene for dere! Vet ikke så mye om svangerskapsforgiftning. Men godt å se dere blir tatt vare på..
Klem :)

Uff, dette var jo ikke koselig lesing ønsker deg god bedring, og det er jo godt at du blir tatt hånd om av ekspertise, da er du i trygge hender.

Da er du på rett plass :) sv.skapforgiftning er desverre farlig for både mor å barn, men nå passer de på deg :)
Håper du holder deg stabil til du har passert 37 å får en fin fødselsopplevelse.

Selv var jeg innlagt like før termin med sukkerklompen for de var redd jeg hadde sv.skapforgiftning, men jeg holdt meg så stabil å fikk dra hjem seks dager før termin, med plan om å settes igang på termin men jeg fikk høyt bt igjen søndag og fødselen startet av seg selv mandag, tirsdag var han ute, en dag før termin ;)

Ellers ingen erfaring.

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Godt du er på sykehuset og blir passet på! Heldigvis er tulla snart ikke prematur. Håper resten av tiden går problemfritt. Masse lykke til videre<3

Sender over en god varm klem jeg:) heldigvis er du kommet langt og er i trygge hender. Hvor de passer godt på deg og den lille prinsessen. Masse god bedring søte du:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Isjameg :( Godt du er så langt som du er da, og at de passer godt på dere :) Masse lykke til ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk alle sammen <3 Dette er ikke spesielt gøy, men når man først skulle få det her så er det bra jeg er her. Blodtrykket måles ofte, ctg, blodprøver, vekt, medisiner. Alt følges nøye med på, så føler meg trygg egentlig. Men skummelt er det. Håper ting holder seg stabilt fremover.

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Krysser fingre for deg, håper at det ordner seg for dere.

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Min eldste ble født v/akuttkeisersnitt da jeg hadde alvorlig sf og HELLP. Da var jeg ca 36+3 (litt usikre pga rot i sykehusjournalen min).

Var en skremmende opplevelse og jeg hadde en tøff barseltid mye blodtrykksproblemer (de aller fleste blir jo bra når bebis er ute men noen får problemer), men gutten var frisk og fin, alt gikk bra og alt som føles ille der og da i øyeblikket blir fort vage minner. Så lenge du er på sykehuset tar de det alvorlig og følger opp, og da er du i veldig gode hender!!!! Slapp av, trøst deg med at hver dag bebis får i magen er en bonus, og plutselig er du mamma:-)

Sniker innom fra mai. Veit du blir passa på av de flinkeste legene vennen, så detta kommer til å gå kjempebra :D Tenk nå har du lille mirakelet hos deg snart, litt tidligere enn planlagt, men hu kommer til å klare seg så fint :) Tenker masse på dere..hils C :) Klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til med rugingen og fødsel! Kommer nok til å gå kjempe bra, dere er i de beste hender!

Masse lykke til og god bedring! :)

Back
Topp