svangerskapsforgiftning?

mammat2

Flørter med forumet
Sitter her jeg og får ikke sove.. bare klarer ikke lavære tenke.. bare trenger noen synspungter.. om dere tror det kan være det eller ikke? Skal ringe legen i morgentidlig å høre..

er 33 uker på vei, å har begynt være en del svimmel, kjenner til tider at hjertet bare hammrer i vei, har vondt øverst i magen sånn mitt i mellom ribbeina, ikke hele tiden, men litt nå og da utover dagen, og begynt å slite med migrene..

har egentlig ikke tengt over at det kunne være noe sånt, men etter å ha spurt et par stykker ang migrene og medisiner, så har jeg fått til svar at de også trodde det var det de hadde, men viste seg at det var sv.forgiftning...

Så hva tror dere? Vet jo at dere ikke kan stille noe diagnose, men tror dere det er stor sansynlighet for at det er det?

Jeg ville ringt føden nuh!

Bedt om å få komme til en undersøkelse. Svangerskapsforgiftning kan komme fort, og utvikle seg dramatisk, så det er like greit å være på den sikre siden.

pannehodepine, hvite prikker for øynene, vondt i ribbeina (eller oppunder), hjertebank og vann i kroppen er veldig typiske tegn.
Høyt blodtrykk og proteiner i urinen er som regel det som avslører og avgjør, så om disse tingene er på plass, sammen med alt det andre du beskriver, så ville jeg definitivt vært under kontroll ved fødeavdelingen eller poliklinikken.

Jeg hadde sf med førstemann og der ble det plutselig rivende utvikling, etter at jeg hadde gått med skyhøyt blodtrykk i noen uker.

Back
Topp