svangerskapsforgiftning noen?

BT mitt ligger på 150/95, vært over og vært under. Veldig varierende de siste par ukene. Har i dag pratet med leger som mener det blir forløsning om ikke formen min og prøvene mine blir bedre. :) så tar en dag av gangen. Uke 32 i morgen <3
Hvordan går det med deg?
Har du store utslag på protein i urinen også?
 
Har ingen erfaringer, ville bare gi deg en god klem. Du er jo heldigvis så langt på vei nå at dette kommer til å gå helt fint. Godt at du er innlagt, så er ting under kontroll hvis tilstanden forverrer seg.

Tenker på deg og den lille. Masse lykke til!
 
Har ingen erfaringer, ville bare gi deg en god klem. Du er jo heldigvis så langt på vei nå at dette kommer til å gå helt fint. Godt at du er innlagt, så er ting under kontroll hvis tilstanden forverrer seg.

Tenker på deg og den lille. Masse lykke til!
Takk <3
 
Det går greit. Ligger da her i sykesengen. Ja, store utslag på proteiner i urinen. Prøvene mine blir dårligere for hver dag, sakte men sikkert. :-/
Bra du er i gode hender! Hos meg har bt stabilisert seg og jeg har kun hatt en natt til observasjon på sykehuset, men tett oppfølging videre. Har kommet like langt nå som når storesøster ble født, så hver dag er rekord!
Godt å vite at dersom det kommer en baby nå så går det alderles strålende!
Hvor langt på vei er du nå?
Har de sagt noe om hvor grensa går for helsa di og de vil ta actions med evt forløsning?
Ønsker deg masse lykke til!
 
Bra du er i gode hender! Hos meg har bt stabilisert seg og jeg har kun hatt en natt til observasjon på sykehuset, men tett oppfølging videre. Har kommet like langt nå som når storesøster ble født, så hver dag er rekord!
Godt å vite at dersom det kommer en baby nå så går det alderles strålende!
Hvor langt på vei er du nå?
Har de sagt noe om hvor grensa går for helsa di og de vil ta actions med evt forløsning?
Ønsker deg masse lykke til!
Så bra da, håper du holder deg til termin:) er uke 32+6 nå. Endelig 33 i morgen som er nok en milepæl. Har ikke sagt noe, de antar at det skjer en forløsning snart. Har nok sine egne planer som jeg sikkert ikke får beskjed om før dagen før he he :p
 
Så bra da, håper du holder deg til termin:) er uke 32+6 nå. Endelig 33 i morgen som er nok en milepæl. Har ikke sagt noe, de antar at det skjer en forløsning snart. Har nok sine egne planer som jeg sikkert ikke får beskjed om før dagen før he he :p
Ja, beslutningene blir vel tatt ganske raskt dersom prøvene dine gir antydning om at det er det beste. Regner med de overvåker tett dine lever- og nyreverdier.
Har de sagt noe om morkaka di og veksten hos den lille?
Hos meg var det null vekstavvik og ingen infarkter i morkaka til tross for tidlig alvorlig forgiftning og kramper. Det var ganske overraskende.
Håper lille hos deg er like heldig :)
Selv om hun ble født uke 33 trengte hun kun litt hjelp til matinga, ellers var hun bare som en miniatyr. Var 2uker på sykehuset før vi fikk reise hjem med NAST (sykepleier som kom på besøk hver andre dag).
 
Ja, beslutningene blir vel tatt ganske raskt dersom prøvene dine gir antydning om at det er det beste. Regner med de overvåker tett dine lever- og nyreverdier.
Har de sagt noe om morkaka di og veksten hos den lille?
Hos meg var det null vekstavvik og ingen infarkter i morkaka til tross for tidlig alvorlig forgiftning og kramper. Det var ganske overraskende.
Håper lille hos deg er like heldig :)
Selv om hun ble født uke 33 trengte hun kun litt hjelp til matinga, ellers var hun bare som en miniatyr. Var 2uker på sykehuset før vi fikk reise hjem med NAST (sykepleier som kom på besøk hver andre dag).
Da har det blitt bestemt at jeg får keisersnitt innen uke 34, altså innen neste lørdag :) så spent på det! Håper det går kjempe bra. Takk for at du deler erfaringer. :) alt er bra ifht vekst og morskake.:) veier Kansje litt under normalen. Blir ca. 2 kg når han kommer til verden :) du fikk keisersnitt? Hvordan var det og tiden etterpå? Er spent på det jeg! :)
 
Da har det blitt bestemt at jeg får keisersnitt innen uke 34, altså innen neste lørdag :) så spent på det! Håper det går kjempe bra. Takk for at du deler erfaringer. :) alt er bra ifht vekst og morskake.:) veier Kansje litt under normalen. Blir ca. 2 kg når han kommer til verden :) du fikk keisersnitt? Hvordan var det og tiden etterpå? Er spent på det jeg! :)
Oj, da er det rett rundt hjørnet. For meg var det hastesnitt etter kramper, men helt uproblematisk etterpå. Kom raskt på fotene, så og si ingen smerter, rett og slett ett stjerneeksempel av ett keisersnitt.
Her var frøkna 2100 gr. Liten, lett sak. Utrolig rart i starten å håndtere noe som er så lite, men man blir fort vant. Det som var mest kjipt var at hun var på intensivavdelingen mens jeg lå på barsel en hel uke pga høyt blodtrykk. Kjedelig å ikke ha babyen hos seg hele tiden :(
Du må holde oss oppdatert. Spennende uke for deg nå.
 
Oj... Nå går det fort unna her :eek:

Baby nr 3 fra januar snart... Du har jo termin likt som meg du, så dette blir rart. Men veldig bra at du blir tatt godt vare på :)
 
Sniker fra mars her :)

Jeg ble lagt inn med alvorlig svangerskapsforgiftning sist gang. Heldigvis nært termin, men endte med keisersnitt. Jeg ble satt i gang først, men fikk eklampsianfall (kramper) da jeg skulle begynne og presse. Det gikk heldigvis bra! Ble en uke på intensiven fordi blodtrykket ikke sank, og fikk infeksjon i operasjonssåret, but still :) Denne gangen er oppfølgingen god og jeg krysser fingrene for at alt går som normalt.

Du får ha masse lykke til!
 
Jeg har født! Lucas kom til verden med hastekeisersnitt 5 desember kl. 22.55 da formen til mor forandrer seg brått. Han er en skjønn liten skapning på 1824 gram. Han klarer seg kjempe fint! Han Ligger nå på nyfødtintensiven der han har fått litt pustehjelp men den tok dem av i går kveld ettersom jeg forsto, så nå er det nok ikke lenge før han blir flyttet :) grom gutten til a'mor og'n far!
 
Jeg har født! Lucas kom til verden med hastekeisersnitt 5 desember kl. 22.55 da formen til mor forandrer seg brått. Han er en skjønn liten skapning på 1824 gram. Han klarer seg kjempe fint! Han Ligger nå på nyfødtintensiven der han har fått litt pustehjelp men den tok dem av i går kveld ettersom jeg forsto, så nå er det nok ikke lenge før han blir flyttet :) grom gutten til a'mor og'n far!
Gratulerer! Så godt å høre at d går fint med mor og barn!
 
Jeg har født! Lucas kom til verden med hastekeisersnitt 5 desember kl. 22.55 da formen til mor forandrer seg brått. Han er en skjønn liten skapning på 1824 gram. Han klarer seg kjempe fint! Han Ligger nå på nyfødtintensiven der han har fått litt pustehjelp men den tok dem av i går kveld ettersom jeg forsto, så nå er det nok ikke lenge før han blir flyttet :) grom gutten til a'mor og'n far!
Gratulerer så mye! Håper dere blir tatt godt vare på :)
 
Hurra!!
 
Gratulerer så mye med prinsen :D Godt og høre at det er bra med dere! :)
 
Grattis! God å høre at alt er bra med dere
 
Back
Topp