Er i uke 21 selv, men er ikke konstantert enmo, bare «under utvikling»
Går det fortsatt bra??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i uke 21 selv, men er ikke konstantert enmo, bare «under utvikling»
Går det fortsatt bra??
Jeg ble plutselig bekymret, har aldri hatt sv.sk.forgiftning før, men har hatt noe jeg tolket som aura før migrene-anfall ganske mange ganger, og bare trodd at det var det, men søstra mi tror ikke det er det fordi migrene ikke går over med to Paracet... så nå ble jeg småbekymret over at det kan være slike syns-utfall som ble nevnt over her? Har hatt MYE hodepine dette svangerskapet, og fordi jeg har jobbet så mye har jeg verken hatt tid til å prioritere jordmortimer eller legetimer så mye som jeg burde... har også lett for å besvime når jeg er gravid, men det tolker jeg ofte bare som blodtrykksfall? Redd jeg kan ha vært for lite bekymret mtp sv.sk.forgiftning, men jeg var på kontroll sist uke, jordmor hadde vel plukket det opp om det var fare på ferde da? Eller?
Jeg ble plutselig bekymret, har aldri hatt sv.sk.forgiftning før, men har hatt noe jeg tolket som aura før migrene-anfall ganske mange ganger, og bare trodd at det var det, men søstra mi tror ikke det er det fordi migrene ikke går over med to Paracet... så nå ble jeg småbekymret over at det kan være slike syns-utfall som ble nevnt over her? Har hatt MYE hodepine dette svangerskapet, og fordi jeg har jobbet så mye har jeg verken hatt tid til å prioritere jordmortimer eller legetimer så mye som jeg burde... har også lett for å besvime når jeg er gravid, men det tolker jeg ofte bare som blodtrykksfall? Redd jeg kan ha vært for lite bekymret mtp sv.sk.forgiftning, men jeg var på kontroll sist uke, jordmor hadde vel plukket det opp om det var fare på ferde da? Eller?
Godt det bare var en liten stund.Huff! Fikk «stjerner» i øynene i dag, heldigvis bare engangstilfelle
Enig med deg, man skal være føre var med svangerskapsforgiftning. Og så langt som vi er kommet nå vil de fleste barn overleve ved en forløsning. Da er det viktigere at de forløser på et tidspunkt der barnet ikke er blitt skadet av en dårlig morkake og at mor er kjempe sykJeg mener at alt som føles unormalt, skal sjekkes opp. Jeg hadde ingen tegn på svangerskapsforgiftning før det smalt.. eller, ikke som jeg visste om. Var noen dager unna neste kontroll, men da var det for sent.. Det koster så lite å levere en urinprøve og ta blodtrykk, men kan bety store forskjeller..