Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svangerskapsforgiftning kan vel komme etter uke 22 eller der omkring(?)
Regner med du har fått målt trykk og kontrollert urin hos jm eller lege og følges videre opp? Hvis du har hatt svangerskapsforgiftning tidligere har du jo også økt risiko for å få det igjen.
Håper symptomene roer seg og at det ikke er det, men viktig at du følges opp tenker jeg.
Sniker fra forumet: Det kan komme tidlig, og du bør kontakte lege og føden. Ikke for å skremme deg, men de jeg kjenner med tidlig svangerskapsforgiftning har fått full briefing og plan lagt opp mtp på når forgiftningen er slik at de skal legges inn og når den er sånn at barnet skal ut.
Svangerskapsforgiftning kan vel komme etter uke 22 eller der omkring(?)
Regner med du har fått målt trykk og kontrollert urin hos jm eller lege og følges videre opp? Hvis du har hatt svangerskapsforgiftning tidligere har du jo også økt risiko for å få det igjen.
Håper symptomene roer seg og at det ikke er det, men viktig at du følges opp tenker jeg.
Hadde ei venninne som fikk det i uke 19 [emoji17]
Hvordan gikk det da?
Det gikk dessverre ikke så bra. De måtte avslutte svangerskapet [emoji17] men hun var ekstremt tidlig tilfelle. Utenfor normalen!
[emoji15][emoji15][emoji15]
Du må bare ta det helt rolig nå, slik det ikke utvikler seg! Som sagt det var unormalt tidlig med henne, det går nok bra med deg [emoji173]️
Er i uke 21 selv, men er ikke konstantert enmo, bare «under utvikling»
Hvordan går det?
Er mye dårlig, men holder seg foreløpig «på grensen», og det er jo bra..